تا

%0

تخفیف

رستوران مراکشی طاجین

عباس آباد

447 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران مراکشی طاجین

رستوران مراکشی طاجین با دکوراسیونی به سبک مراکشی و سرآشپز مجرب و مسلط به غذاهای مراکشی یک پیشنهاد جالب و خوب برای تجربه طعمی جدید است. اگر حوس یک ماجراجویی جذاب غذایی کردید رستوران مراکشی طاجین یک پیشنهاد جذاب و خوشمزه برای شماست.

اگر واژه طاجین تا حالا به گوشتان نخورده باید بگوییم که طاجین از واژه تابه در زبان فارسی مشتق شده است. این واژه، نام ظرف و غذای مخصوص این ظرف است که درکشورهای شمال آفریقا به ویژه در مراکش استفاده زیادی دارد.ظرف طاجین از سفال پخته شده و سرامیک مقاوم در برابر حرارت تهیه می شود. گوشت های به همراه ادویه جات و میوه های مخصوص در این ظرف طبخ می شوند. در رستوران مراکشی طاجین نیز غذا ها در همین ظرف و به سبک غذاهای مراکشی طبخ می شوند.  از غذای های به نام و اصیلی مراکشی که در این رستوران سرو می شود می توان به طاجین ماهیچه، طاجین گردن، کباب ملک حسن، کباب صدرالمغاز، طاجین کوفته، طاجین بلدرچین و طاجین سبز اشاره کرد. 

رستوران طاجین با ظرفیت 50 نفر در خیابان بهشتی واقع شده است. در این رستوران از شما هیچگونه حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی شود. این رستوران با امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ راحت در حوالی رستوران، فضایی دنج و آرام و بلاخره پرسنل و مدیریتی که همیشه سعی در فراهم آوردن اوقاتی بسیار خوب برای شما دارند، یک پیشنهاد غذایی جذاب و خوشمزه به شماست. تخفیف های بی نظیر رستوران مراکشی طاجین را از دست ندهید

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان بهشتی، چهار راه تختی، پلاک ۲۵۴، طبقه منفی یک

چگونه می توانم از تخفیف رستوران مراکشی طاجین استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران مراکشی طاجین باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!