تا

%0

تخفیف

20MIN Fitness

سعادت آباد

1190 خرید تا امروز

2.2

27 نظر

درباره 20MIN Fitness

آیا می خواهید وزن کم کنید، و به آسانی متناسب شوید، اما وقت رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید؟آیا شما از ظاهرتان راضی نیستید و نمی دانید که چگونه ظاهرتان را تغییر دهید؟ آیا شما روش های مختلفی را امتحان کرده اید اما تنها هدر دادن وقت بوده که در نهایت منجر به ترک ان روش شده؟ آیا سالها گذشته و شما متوجه شده اید که وضعیت بد و بدتر شده است؟ تیم 20 دقیقه در هفته اکنون اینجاست که به شما راه حل ارائه دهد و شما را به آسانی، متناسب کند. روشی که بدن شما را فقط در 20 دقیقه و تنها دو بار در هفته ورزش می دهد. تلاش کنید و خودتان را مجاب کنید! شما فقط به یک دوره آزمایشی نیاز دارید تا تفاوت را ببینید. بلافاصله شما نتایج را متوجه خواهید شد و دیگر لازم نیست که دیگر وقت را با تمرینات در باشگاههای ورزشی هدر دهید تنها 20 دقیقه کافی خواهد بود، شما همه گروه های عضلانی خود را خیلی بیشتر از باشگاه ورزشی ورزش خواهید داد. به همین دلیل ما این نوع تعلیم را دو بار در هفته توصیه می کنیم. ما به شما این روش 100٪ نوین ساخت آلمان را توصیه می کنیم تا ببینید که چرا تناسب اندام الکترو اکتیو کارآمد تر و سریعتر از باشگاه ورزشی است. تا زمانی که شما این روش را امتحان نکنید، نمی دانید که به چه سرعت و شدتی این روش عمل خواهد کرد. تیم بادی تایم مفهوم جدیدی از ورزش و مربیان شخصی بسیار آموزش دیده را به شما ارائه خواهد داد. اکنون متناسب بودن بسیار آسان است !

هم ایده فن آوری و هم آموزش از کشور آلمان می باشد و محصول 100٪ در آلمان ساخته شده است. در 20 دقیقه دو بار در هفته نیز همانطور که عادت کرده اید و در یافتن محصولات طراحی شده و تولید آلمان انتظار دارید، شما انتظار کیفیت آلمانی دارید. تجهیزات مورد آزمایش قرار می گیرد و تمام شرایط مورد نیاز برای استفاده موفقیت آمیز در هر دو بخش ورزشی و پزشکی و یا توانبخشی را دارد.دستگاه بادی تکنولوژی میها بعنوان نوآورانه ترین برند 2014 در شهر بن تعیین شد و همچنین جایزه رقابت فناوری، ورزش و سبک زندگی را شامل شد.تولید کنندگان آلمانی با تجربه ای عظیم در ورزش و پزشکی این تکنولوژی نوآورانه و پیشگامانه را توسعه دادند.

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۹ صبح الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی قبلی

آدرس :

مقدسی اردبیلی، نرسیده به کلانتری، پلاک 180، واحد یک

چگونه می توانم از تخفیف 20MIN Fitness استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به 20MIN Fitness باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!