تا

%0

تخفیف

کافه بارانا

یوسف آباد

88 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه بارانا

کافه بارانا با ظرفیت 30 نفر واقع در برج های آ. اس. پ پاتوق خوبی برای جوان ها و افراد خسته است تا از شلوغی خیابان به فضای آرام بخش و دنج این کافه پناه ببرند . در کافه بارانا هیچ محدودیت زمانی برای نشستن ندارید و می توانید هر قدر که تمایل دارید با دوستانتان در آرامش گپ بزنید . قهوه های بسیار عالی، محیطی گرم و صمیمی و همینطور کادری خوش برخورد از ویژگی های خاص کافه بارانه به حساب می آید.  اگر اهل میل کردن صبحانه خارج از منزل هستید ، کافه بارانا می تواند انتخاب مناسبی برای صرف یک صبحانه کامل و سالم باشد . بشقاب صبحانه انگلیسی کافه بارانا که شامل نان تست، ژامبون گوشت، پنیر گودا، کوکتل، یک پیاله لوبیا، خیار، گوجه، زیتون چای دمی است سرشار از انرژی است و شما را آماده آغاز یک روز خوب می کند. بعلاوه در این کافی شاپ تعداد محدودی غذا و عصرانه و همچنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش، آیس کافی، چای و قهوه نیز سرو می شود . شما در کافه بارانا می توانید انواع نوشیدنی های گرم مانند انواع قهوه ها از جمله قهوه اسپرسو و انواع چای مانند چای لیمو عسل، چادی دارچین و دمنوش هایی مثل گل گاو زبان و بهار نارنج را میلل  نمایید. تخفیف استثنائی کافه بارانا در محیطی آرام و رویایی را از دست ندهید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

کردستان، خیابان شیخ بهایی شمالی، برج آ. اس. پ ، کافه بارانا

چگونه می توانم از تخفیف کافه بارانا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه بارانا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!