تا

%0

تخفیف

سایت حام

دربند

189 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره سایت حام

عده زیادی از مخاطبان تمایل دارند تا جشنواره ها و کنسرت ها را تماشا کنند و اتفاقات آن را به صورت کامل و زنده دنبال کنند، اما به خاطر محدودیت های مکانی، مسافت و قیمت بلیط کنسرت‌ها ممکن است بسیاری امکان تماشای کنسرت‌ها و جشنواره ها را نداشته باشند. با پخش آنلاین و آفلاین این اجراها به ویژه برای مخاطبان شهرستانی این فرصت فراهم می‌آید تا بتوانند کنسرت ها  و مراسم مورد علاقه خود  را هم ‌زمان با تهران دنبال کنند.

حام تلاش می کند در راستای جنبش نرم افزاری و نیز توزیع عادلانه محصولات فرهنگی درسراسر کشور به یکی از غریزی ترین یعنی تمایل به موسیقی، نوا و نغمه های روح بخش پاسخ دهد.
به علاوه حضور در سبد فرهنگی خانواده ها، ارتباط  بیشترفرهنگی در جامعه در میان آحاد مردم  ونیز ایجادظرفیت های جدید برای محصولات هنری از آرزوهای تیم فعال در اولین سامانه کنسرت آنلاین کشور می باشد.
حام یک سرویس در اختیار  تمام صنوف هنری کشور و برای اعتلا و رشد جامعه  با همکاری تهیه کنندگان و ناشران موسیقی، برگزارکنندگان کنسرت، برنامه سازان، گروه های موسیقی، خوانندگان، اهنگ سازان،  و نوازندگان تلاش می کند. سایت حام با هدف توسعه بازار برای صنعت و فناوری فرهنگی و بومی کشور فعالیت می کنیم.

برای تماشای آنلاین کنسرت ایجاد حساب کاربری و یا ورود به حساب کاربری در سایت حام الزامی است. برای دیدن کنسرت به اینترنتی با حداقل پهنای باند ۲۵۶ کیلوبیت نیاز دارید. هر خرید شما تنها بر روی یک دستگاه به صورت همزمان قابل استفاده است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

-

روزهای سرویس‌دهی :

-

آدرس :

پخش آنلاین و زنده

چگونه می توانم از تخفیف سایت حام استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سایت حام باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!