تا

%0

تخفیف

کافه قندون

کوی نصر

54 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه قندون

کافه قندون یک کافه زیبا با محیط بسیار آرام واقع شده در گیشا، بلوار فروزانفر، کوچه مهدی نژاد  است. با ورود به کافه قندون عطر خوش کاپوچینو ی مخصوص به مشام میرسد. یکی از موادی که این کافه را خاص می کند استفاده از گلدان و گیاه های سرسبز دور تا دور این کافه می باشد. کافه قندون جزو آن دسته از کافه هایی است که می توانید با دوستانتان ساعاتی را به راحتی بنشینید و در ارامش گپی بزنید و خاطرات خوب خود را مرور کنید.

منوی کافه قندون دارای سه بخش است. یکی نوشیدنی های همیشه خنک و  کوکتل های دوست داشتنی که شامل آیس آمریکانو، آفوگاتو، آیس لاته و آیس کارامل کافی، کوکتل استوایی، کوکتل آفریقایی و .... می باشد. یک بخش دیگر منو نوشیدنی های گرم و دلپذیر این کافه است. بیشتر نوشیدنی های گرم کافه قندون با خانواده دوست داشتنی قهوه از تبار بریستوت ایتالیا است که شامل اسپرسو، کاپوچینو مخصوص، لاته و.... می شود و اگر هوس دمنوش و چای کرده اید دمنوش های طعم دارد و لب سوز کافه قندون یپ پیشنهاد جذاب برای شماست.

کافه قندون گنجایش 30 نفر را دارد، از شما حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی کند، اینترنت دارد، جای پارک به راحتی در اطراف این کافه پیدا می شود. اگر در گیشا زندگی می کنید و یا به دنبال کافه مناسبی برای خود می گردید، کافه قندون می تواند به راحتی به پاتوق شما تبدیل شود.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه ۹ الی ۲۲ و جمعه ۱۶ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

گیشا - بلوار فروزانفر - کوچه مهدی نژاد - پلاک ۳

چگونه می توانم از تخفیف کافه قندون استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه قندون باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!