تا

%0

تخفیف

آرایشگاه سرای لیلی

پاسداران

712 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آرایشگاه سرای لیلی

سالن زیبایی سرای لیلی

در آرایشگاه سرای لیلی زیبایی شما را تضمین می کنیم.

رنگ مو از مهم ترین المان ها و شاخص های زیبایی و جذابیت است برای انتخاب رنگ موی متناسب یا چهره و رنگ پوست بهتر از همه مشورت کردن با آرایشگران خبره است. آرایشگاه سرای لیلی با کمک آرایشگران زبده می تواند بهترین رنگ مو را متناسب با چهره شما انتخاب کند. با خیال راحت به آرایشگاه سرای لیلی بروید و زیبایی خود را چندین برابر کنید.

سالن زیبایی سرای لیلی با محیطی لوکس و امکانات به روز دنیا و همچنین کادری متخصص در منطقه ی پاسداران یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید بدون دردسر و نگرانی خدمات زیبایی رنگ و مش را به بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید.

آرایشگاه سرای لیلی با کادر مجرب و خوش برخورد ، با استفاده از بخترین وسایل و مواد آرایشی و بهداشتی و همچنین جدیدترین متدهای زیبایی، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.

داشتن زیبایی حق شماست و ما آن را برای شما به ارمغان می آوریم. برای دریافت خدمات سالن زیبایی سرای لیلی به خیابان پاسداران و ابتدای خیابان دولت رفته ، وارد کوچه نوباوه روبروی بانک سامان شوید. سالن سرای لیلی واقع در واحد چهار در پلاک هفتم می باشد. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

پاسداران، ابتدای خیابان دولت، رو به روی بانک سامان، کوچه نوباوه، پلاک ۷، واحد ۴

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه سرای لیلی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه سرای لیلی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!