تا

%0

تخفیف

فست فود توباتو

صادقیه

1084 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره فست فود توباتو

فست فود توباتو، یک فست فود تمام و کمال در منطقه آیت الله کاشانی است که با ظرفیت پذیرایی ۱۰۰ نفر پیشنهاد ویژه ی ما به شما تخفیفانی های عزیز است. دکوراسیون شاد و زیبای این فست فود با ترکیب رنگ های جالب همیشه در ذهنتان نقش خواهد بست و طعم غذاهای خوشمزه این فست فود در زیر زبانتان خواهد ماند. در فست فود توباتو کیفیت حرف اول و آخر را می زند. با اینکه همه به پیتزا علاقمندیم اما تهیه یک پیتزای خوب و خوشمزه همیشه یک چالش به حساب می آید. درست کردن خمیر، انتخاب و استفاده مناسب از مواد اولیه، استفاده از چاشنی های صحیح و.... همه اینها در تهیه یک پیتزای خوشمزه بسیار مهم هستند. فست فود توباتو در این چالش موفق عمل کرده به طوری که شما با امتحان اولین برش از پیتزا طعم و کیفیت خاص پیتزا را متوجه خواهید شد. در فست فود توباتو علاوه برا پیتزا، انواع سوخاری، برگر و ساندویچ نیز سرو می شود. استفاده از سس مخصوص در تهیه برگر، ارائه برگر زغالی و سوخاری های واقعا خوشمزه از دیگر ویژگی های این فست فود خوب در منطقه آیت الله کاشانی است. علاوه بر اینها شما می توانید با پرداخت ده هزار تومان از سالاد بار سلف سرویس و خوشمزه فست فود توباتو نیز استفاده کنید که انواع سالاد های خوشمزه و خاص را در اختیار شما قرار می دهد. فست فود توباتو در مجتمع تجاری آیسان واقع شده و کیفیت متمایز کننده آن را با تنها یک گاز از غذای خود متوجه خواهید شد و مدیریت و پرسنل کار آزموده این فست فود همیشه سعی در ارائه یه غذای سالم و خوشمزه در کنار راحتی و آسایش شما را دارند. غذاهای این فست فود یک پیشنهاد خوب از طرف ما و یک انتخاب بهتر از طرف شماست.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ عصر از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شب

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، نبش بوستان۳غربی، مجتمع تجاری آیسان

چگونه می توانم از تخفیف فست فود توباتو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به فست فود توباتو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!