تا

%0

تخفیف

باشگاه ورزش های هوایی آیریان

67 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره باشگاه ورزش های هوایی آیریان

فقط باید بین ابر ها پرواز کرده باشید تا معنی پرواز را بدانید فقط باید در آسمان غوطه ور شدن را تجربه کرده باشید تا تعریف مناسبی از ابر و آسمان را به دست آورده باشید. از آسمان دیگر زمین معنایی دیگر دارد در آسمان فقط تو آسمان را می‌دانی که چیست و دیگر به هیچ چیزی که روی زمین  است فکر نمی کنی. اصلا زیبایی های زمین جور دیگری نمایان می شود و از ارتفاع نظاره گر همه ی آن ها می شوی! اما هیجان پرواز هم خود داستانی دیگری دارد. اوج گرفتن از زمین با قدرت باد بسیار زیباست اما دل و جرات کافی می خواهد. جایی قرار میگیری که به هیچ جا وصل نیستی و فقط فرود میایی . فقط آسمان میبینی و آسمان... پرواز با پاراگلایدر پاراموتور راهی ست تا به آرزوی پرواز کردن برسید. پرواز خود را خود به دست بگیرید و کنترل کنید. در باشگاه ورزش های هوایی آیریان اوج هیجان را احساس کنید . مطمئنا از پاراگلایدر از علاقمندی های شما خواهد شد. برای این منظور فقط کافی است با خرید کوپن تخفیف با باشگاه ورزش های هوایی آیریان تماس حاصل بگیرید تا آسمان را در آغوش خود پیدا کنید .

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

مشهد خیابان جلال آل احمد، قبل از جلال۱

چگونه می توانم از تخفیف باشگاه ورزش های هوایی آیریان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باشگاه ورزش های هوایی آیریان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!