تا

%0

تخفیف

مطب تخصصی پوست و موی نبض

اراج

188 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره مطب تخصصی پوست و موی نبض

مطب تخصصی پوست و موی نبض در فرمانیه تهران یک مرکز عالی با دستگاه پیشرفته برای رفع موهای زائد صورت و بدن است. مطب تخصصی پوست و موی نبض با استفاده از دستگاه لیزر تلفیقی الکساندرایت و ND YAG و آخرین تکنولوژی 2016 به راحتی شما را از شر موهای زائد  خلاص می کند. این دستگاه با ادغام دو طول موج  لیزر پالس بلند الکساندرایت و لیزر Nd: Yag باعث سرعت بخشی به فرآیند درمان موهای زائد می شود. این دستگاه برای هرگونه پوست حتی پوست های برنزه و تیره مناسب می باشد. قدرت این دستگاه آن قدر زیاد است که شما می توانید تاثیرات درمان را بلافاصله پس از اتمام اولین جلسه لیزر مشاهده کنید.  این دستگاه با کولینگ بسیار قوی 40 درجه و بدون نیاز به بی حسی لایه های زیرین پوست را هم به سادگی خنک می کند و این خنک کنندگی باعث می شود تا این لیزر بهترین انتخاب برای لیزر بیکینی، لیزر صورت و به طور کلی لیزر بدن باشد. این دستگاه فواید دیگری نیز دارد و به بهبود روشنی و شفافیت پوست شما کمک شایانی می کند.

در مطب تخصصی پوست و موی نبض ابتدا  توسط متخصص پوست و مو با برد تخصصی ویزیت شده و بهترین روش درمان برای شما در نظر گرفته می شود.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۰ الی ۱۸

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

فرمانیه، نارنجستان هفتم، پلاک ۲۱ ، واحد ۶

چگونه می توانم از تخفیف مطب تخصصی پوست و موی نبض استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مطب تخصصی پوست و موی نبض باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!