تا

%0

تخفیف

هتل پنج ستاره هما (بندرعباس)

پونک

23 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره هتل پنج ستاره هما (بندرعباس)

هتل ۵ ستاره هما بندرعباس، یکی دیگر از اعضای گروه هتل های هما با معماري مدرن، در منطقه اي آرام و در كنار ساحل زيباي خليج نيلگون فارس واقع شده است، هتل با طبيعت دلنشين اطراف آن در هم آميخته، تا منظره اي بديع از تركيب آبي دريا را با سبزي باغ در مقابل چشمان میهمانان به تصوير كشد. اين بهشت زيبا در كنار خورشيد غوطه ور در آب،‌ داراي بهترين امكانات از استخــر روباز، واقع در قلب فضاي سبز گرفته تا كافي شاپ ساحلی و رستوران كنار استخر، و دل انگيزتر از همه، موقعيت آرام بخش آن مي باشد كه نظير آن را در هيچ كجای ایران نخواهيد يافت. هتل هما بندرعباس دارای ۱۸۷ اتاق و سوئیت مجلل، با چشم اندازی زيبا و بی نظیر می باشد که براساس استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند و با بهترين امكانات و مجرب ترین کادر در نزدیک ترین موقعیت به مهمترین بنادر جنوب کشور آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران شهر بندر عباس می باشد. موقعیت ممتاز جغرافیائی هتل که از شرق با بازار و فرودگاه، از غرب به اسکله و مناطق تجاری و از جنوب به خلیج همیشگی فارس و جزیره قشم ختم می شود برتري های هتل هما نسبت به سایر هتل های دیگر مي باشد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت تماس ۷ الی ۱۸

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

بندرعباس - بلوار پاسداران - خیابان معراج

چگونه می توانم از تخفیف هتل پنج ستاره هما (بندرعباس) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به هتل پنج ستاره هما (بندرعباس) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!