تا

%0

تخفیف

کافه عمارت

نیاوران

54 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه عمارت

کافه عمارت یکی از زیبا ترین کافه های خیابان اندرزگو است. در این کافه هم می توانید از بو و طعم خوش انواع قهوه لذت ببرید و هم از انواع قلیان های میوه ای و VIP  کافه عمارت. کافه دنج عمارت با 30 نفر ظرفیت روبروی بلوار کاوه، نبش کوچه تابان واقع شده است. سرویس چای و قلیان کافه عمارت یکی از بهترین سرویس های چای و قلیان منطقه است و مکانی مناسب برای ثبت بهترین و صمیمانه ترین دقایق شما ایجاد می کند. فضای کافه، فضایی شیک و مدرن است که می توانید از انواع نوشیدنی های نیز لذت ببرید. این کافه دارای اینترنت، جای پارک آسان و بدون حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده است.

اگر علاقمند به کافه گردی هستید و می خواهید لذت کافه گردی در محیطی شیک و نوشیدی ها و سرویس قلیان بسیار عالی را تجربه کنید یا می خواهید یک روز صمیمی را همراه با عزیزانتان بگزرانید حتما کافه عمارت اندرزگور را در برنامه خود جای دهید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت 11 الی 18

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

بلوار اندرزگو - روبروی بلوار کاوه - نبش کوچه تابان - پلاک ۶۶

چگونه می توانم از تخفیف کافه عمارت استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه عمارت باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!