تا

%0

تخفیف

گلدن بری شعبه نیاوران

نیاوران

10457 خرید تا امروز

3.1

153 نظر

درباره گلدن بری شعبه نیاوران

در هر فصلی از سال که باشیم گلدن بری می تواند نوشیدنی های خوبی در اختیارمان بگذراد. توت طلایی یا گلدن بری یک برند خوش مزه و معتبر است. هر بار که به گلدن بری سر بزنید خوراکی های خوشمزه و هیجان انگیز جدیدی را به شما عرضه می کند. از بستنی های ساده یا با روکش شکلاتی گرفته تا وافل های روی استیک که با انواع شیرینی های هیجان انگیز که همه ما عاشقش هستیم پر شده. و یا شیک های اختصاصی توت طلایی با طعم های برندهای محبوبتان مثل اسنیکرز، اریو، هوبی و...  . گلدن بری برند جدید بابک بختیاری است که قبل از این با آیس پک های خوشمزه و خنک پذیرای شما بود. در گلدن بری هر طعم پر هیجانی که بخواهید هست. کافی است را دنبال کنید تا در گلدن بری آن را بیابید. نوآوری در گلدن بری حرف اول و آخر را می زند و این یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این برند محبوب شده. گلدن بری سعی می کند تا هر بار یک محصول جدید به شما معرفی کند که مزه و  طعم آن متفاوت تر سایر خوشمزه های گلدن بری است. گلدن بری هم نیاوران هم در میدان باهنر، جنب بانک شهر واقع شده و هر بار که بخواهید به آنجا بروید، شلوغ است. ولی یک طعم و تجربه هیجان انگیز همیشه ارزش این شلوغی دارد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

نیاوران، میدان با هنر، جنب بانک شهر

چگونه می توانم از تخفیف گلدن بری شعبه نیاوران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به گلدن بری شعبه نیاوران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!