تا

%0

تخفیف

رستوران باغ صبا

498 خرید تا امروز

2.1

12 نظر

درباره رستوران باغ صبا

رستوران سنتی باغ صبا اگر به رستوران های سنتی و فضای باز و دلنشین و صمیمی علاقمندید ، رستوران سنتی باغ صبا انتخاب خوبی برای شما است تا بهترین اوقات را در کنار عزیزانتان برای خود رقم بزنید. این روزها هوای بهاری و نوشیدن یک جرعه چای در فضای باز می تواند آرامش خاطر و فرصت مناسبی برای یک گپ دوستانه و صمیمی با دوستان و یا خانواده و عزیزانتان باشد . این رستوران سنتی با فضایی صمیمی قطعا یکی از دلایل رضایت شما از انتخاب این مکان خواهد بود. . نکته ی مثبت این رستوران این است که فاقد مالیات بر ارزش افزوده و حق سرویس است . از دیگر ویژگی های این رستوران می تواند به پخش موسیقی اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از اینترنت در این رستوران نیز فراهم است. گنجایش رستوران سنتی باغ صبا 100 نفر است. شما می توانید روزی خوش و لحظاتی آرام را با سفارش چای و سرویس سنتی در این مکان تجربه کنید. رستوران سنتی باغ صبا با فضای کاملا سنتی و زیبا برای تجربه یک روز به یاد ماندنی منتظر شما عزیزان است . لحظاتی خوش و آرام را در این رستوران سنتی به همراه عزیزانتان بگذرانید و سرویس چای مخلفات را سفارش دهید و لذت ببرید. رستوران سنتی باغ صبا در کرج واقع شده است. برای رفتن به این رستوران سنتی به گوهر دشت بروید و بعد از فلکه اول وارد خیابان اول غربی (شهیدان میرزایی پرور) شوید. می توانید رستوران سنتی باغ صبا را در پلاک 106 به راحتی ببینید. سپری کردن لحظات خوش و خاطره انگیز و سرشار از خوشی شما در رستوران سنتی باغ صبا وظیفه و هدف ماست.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت 12 الی 16 و از 19 الی 24

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

کرج، گوهردشت، فلکه اول، خیابان اول غربی(شهیدان میرزایی پرور)، پلاک106

چگونه می توانم از تخفیف رستوران باغ صبا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران باغ صبا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!