تا

%0

تخفیف

کافه رستوران وسترن پالاس

آفریقا

625 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه رستوران وسترن پالاس

کافه رستوران وسترن پالاس، مکانی دنج و رویایی با انواع غذاهای غربی و بخصوص آمریکایی، ایتالیایی و فرانسوی در خیابان ظفر است. رستوران لوکس و مجلل وسترن پالاس، با استفاده از بهترین مواد اولیه، با کیفیت ترین غذاهای غربی را زیر نظر مستقیم سرآشپز بین المللی و ماهر، آقای حسین زنجانی برای شما سرو می کند.  منوی غذای این رستوران شامل انواع استیک، پیتزا و پاستا می باشد. پیتزاهای این رستوران واقعا خوش طعم، خوشمزه و کاملا متفاوت هستند و یکی از پیشنهاد ما به شما انتخاب از منوی پیتزا این کافه رستوران است. شما می توانید از منوی کافی شاپ این رستوران نیز لذت ببرید. انواع اسپرسو، قهوه، قهوه دمی، آیس تی، چای و شکلات گرم را می توانید در این کافه رستوران سفارش دهید و طعمی از غرب را فنجان یا لیوان خود بچشید.

کافه رستوران وسترن پالاس با ظرفیت 250 نفر و دارای پارکینگ اختصاصی است. در این کافه رستوران حق سرویس فقط برای جمع های بالای 6 نفر دریافت می گردد ولی دارای 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد. تجربه صرف غذا و نوشیدنی در این رستوران لاکچری، خاطره انگیز و رویایی خواهد بود...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج)، پلاک 299

چگونه می توانم از تخفیف کافه رستوران وسترن پالاس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه رستوران وسترن پالاس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!