تا

%0

تخفیف

فست فود وین گو

اراج

162 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره فست فود وین گو

امروزه فودکورت ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده است . چرا که تنوع غذایی در آن بسیار زیاد است و مناسب تمامی ذائفه ها می باشد. همچنین در فودکورت ها می توانید بعد از داشتن یک روز خسته کننده همراه با خرید و گشت و گذار در پاساژ ، احتیاج به خوردن و یا نوشیدن یک غذای خوشمزه و یا نوشیدنی لذیذ است که خستگی را از تن بیرون ببرد .
فودکورت جام جم یا علاالدین هم یکی از این فودکورت هاست که رستوران های ایرانی ، بین المللی ، فست فود ، کافه و ... در آن قرار دارد و تمام سعی خود را کرده تا راحتی و آرامش را برای مشتریان عزیز فراهم نماید.
فست فود وین گو هم یکی از فست فود های فودکورت جام جم است که اولین رستوران تنوری در ایران به حساب می آید. این فست فود کلیه محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه تازه و به صورت روزانه تهیه می کند.
فست فود وین گو دارای دیوارهایی به سبک سنتی قدیم است که طراحی فوق العاده ای دارد. این فست فود برای طیف جوان ، جذاب و دوست داشتنی و برای بزرگترها مصداقی از نظم و رفتار مودبانه و مشتری ندارانه است.
غذاهای تنوری فست فود وین گو طرفدارهای زیادی دارد چرا که این روش پخت نسبت به روش های دیگر سالم تر است.
برای رسدن به فست فود وین گو باید به سمت خیابان ولیعصر رفته ، بعد از پارک ملت ، روبه روی صدا و سیما فود کورت جام جم و فست فود وین گو را پیدا خواهید کرد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱:۱۵ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

تمامی روزهای هفته با رزرو قبلی

آدرس :

ولیعصر ، بعد از پارک ملت ، روبه روی صدا و سیما ، جنب کوچه طاهری ، مرکز خرید جام جم

چگونه می توانم از تخفیف فست فود وین گو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به فست فود وین گو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!