تا

%0

تخفیف

کافه سرزمین برفی

محله فردوس

1791 خرید تا امروز

2.3

22 نظر

درباره کافه سرزمین برفی

کافه سرزمین برفی یکی از کافه هایی است که به تازگی در مجتمع تجاری کورش تاسیس شده است و با وجود این که زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد مشتریان پر و پا قرص خود را پیدا کرده است.

کافه سرزمین برفی دست به ابتکاری نو زده است و به صورت انحصاری و برای اولین بار در ایران بستنی های برفی خود را در سی و شش طعم مختلف و متنوع ارائه می دهد، هم چنین نوشیدنی های گرم این کافه با عطر و طعمی بی نظیر برای شما مهیاست و شما می توانید لذیذترین قهوه تمام عمرتان را آن جا میل کنید.

فضا و دکوراسیون سرزمین برفی به گونه ای است که به محض ورود به آن شما به سرزمین خیال انگیز و رویایی انیمیشن زیبا و پرطرفدار frozen وارد می شوید و خود را در آن فضا تصور می کنید و بستنی های برفی خوشمزه خود را با چاشنی خیالی خوش میل می کنید.

در این کافه با کادری مجرب جلب رضایت و اعتماد مشتری همیشه حرف اول را می زند و هر کسی که یک بار آن را امتحان کند مجذوب فضای دنج و آرام و مشتری دائم آن می شود.

همچنین با توجه به موقعیت مکانی کافه  که در یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری واقع شده است شما می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و علاوه بر این که یک دورهمی دلچسب با دوستان و عزیزانتان در این کافه داشته باشید از امکانات ویژه مجتمع کورش از جمله: خرید از واحدهای مختلف شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش و بهداشتی، اسباب بازی، طلا و جواهر بهره ببرید و روزی خوش و مفید و بهینه را برای خود رقم بزنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۱۰ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

اتوبان ستاری، مجتمع تجاری کورش

چگونه می توانم از تخفیف کافه سرزمین برفی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه سرزمین برفی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!