تا

%0

تخفیف

سینما تیراژه ۲

نظام آباد

25 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره سینما تیراژه ۲

امروزه به تماشای فیلم بهای زیادی توسط خانواده ها داده میشود. سینما ها در همه جای پایتخت ساخته شده اند. سینماتیراژه۲ واقع در شرق تهران (اتوبان امام علی ، خروجی شهید مدنی) می باشد. سینما تیراژه ۲ دارای دو سالن سینما کاملا مجهز و پیشرفته مطابق با تکنولوژی سینماهای امروزی است. امکاناتی مانند بوفه ، پارکینگ اختصاصی ، فود کورت های معروف و شلوغ ، کافه ها ، شهر کتاب ، فضای بازی کودکان ، هایپراستار ، سینما تیراژه ۲ را به یک مکان تفریحی خاص تبدیل کرده است. همه چیز کنار هم مهیا شده اند تا روز شما را کامل کنند. تفریح و خرید یا خوردن یک قهوه ی دلچسب بعد از تماشای یک فیلم عالی فوق العاده می باشد. یا حتی بلیط در دست ، در لا به لای غرفه های شهر کتاب میگردید و یک کتاب جدید می خرید. سینما تیراژه ۲ دارای دو سالن ۱۱۰ و ۱۸۰ نفری می باشد که همیشه آخرین فیلم های روز ایران را آماده پخش دارد. یکی از امتیازات دیگر سینما تیراژه دسترسی آسان به متروی شهید مدنی می باشد. با خرید بلیط برای تماشای یک فیلم خوب به همراه عزیزانتان ، آخر هفته ای مفرح داشته باشید . 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

اتوبان امام علی جنوب، -خیابان شهید مدنی، جنب مترو، مرکز خرید تیراژه

چگونه می توانم از تخفیف سینما تیراژه ۲ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سینما تیراژه ۲ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!