تا

%0

تخفیف

رستوران ایسترن پالاس

اراج

2500 خرید تا امروز

3.5

4 نظر

درباره رستوران ایسترن پالاس

طعم های ناب غذاهای ایرانی در قصر شرقی!

رستوران ایسترن پالاس یکی از رستوران های سوپر لوکس خیابان دستگردی یا ظفر سابق می باشد که مفاهیم شرقی و ایده‌های فرهنگ ایران زمین را به عنوان یک اصل اولیه حفظ کرده است و با توجه به اینکه رستوران ارائه دهنده غذاهای خاورمیانه‌ای است، بهره هایی از فرهنگ ایرانی، ترک و عرب در دکوراسیون و المان‌های تصویری آن نقش بسته است.

رستوران سوپرلوکس ایسترن پالاس فضایی بسیار آرام  و دلنشین دارد. صرف غذا در این رستوران  تجربه ای جدید و به یادماندنی و متفاوت تر از همیشه است.

در منوی رستوران ایسترن پلاس غذاهای ایرانی و خاورمیانه ای بچشم می خورد که تجربه ای جدید و متفاوت از طعم ها را به دوستان و همراهان خوش ذوق و سخت پسند ایرانی و خارجی معرفی کرده است. در این رستوران لوکس و مجلل، با استفاده از بهترین مواد اولیه، با کیفیت ترین غذای شرقی  توسط سرآشپز بین المللی آقای حسین زنجانی با سال ها تجربه آماده شده و در محیطی دلنشین همچون یک قصر، از شما پذیرایی خواهد شد. تجربه صرف غذا در این رستوران لوکس خاطره انگیز خواهد بود...رستوران لوکس ایسترن پالاس با سبک غذای خاورمیانه قطعا روزی بی همتا را برای شما رقم می زند

سالن رستوران ایسترن پالاس با ظرفیت پذیرش 120 نفر ، پذیرای شما عزیزان و میهمانان گرامیتان جهت برگزاری جشن ها ، مهمانی ، جلسات خواهد بود.

اگر می خواهید یک شب خاطره انگیز ، همراه با طعم غذاهای اصیل و دلچسب را داشته باشید ، حتما سری به رستوران ایسترن پلاس بزنید .

برای رسیدن به رستوران ایسترن پلاس باید بلوار آفریقا را به سمت خیابان دستگردی رفته ، نرسیده به خیابان ولیعصر ، رستوران ایسترن پلاس را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روز

آدرس :

تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج)، پلاک 299

چگونه می توانم از تخفیف رستوران ایسترن پالاس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران ایسترن پالاس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!