تا

%0

تخفیف

رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه

فرمانیه

1921 خرید تا امروز

4.0

4 نظر

درباره رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه

امروزه یکی دیگر از رستوران هایی که با سرعت نام خود را بر زبان ها انداخت رستوران ستارگاه شاندیز می باشد. رستوران ستارگان شاندیز دارای دوطبقه پذیرایی از عزیزان با ظرفیت ۳۰۰ نفر که طبقه اول رستوران و طبقه ی دوم کافی شاپ با ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد. می توانید در فضای باز طبقه دوم این رستوران زیبا ، چای و قلیان سنتی سفارش دهید یا از تست های مرغ و گوشت خوشمزه این رستوران میل کنید. روزهای سرویس دهی این رستوران همه روزه و در ساعات ۱۰ الی ۲۴ البته با تعیین رزرو می باشد. آسمان منطقه فرمانیه را در کافی شاپ رستوران شاندیز با خوردن چای خوش عطر نظاره کنید. وجود گلدان های زیبا بین میز ها و سایه بان های چوبی به این کافی شاپ نمای آرامش بخشی داده است. پرسنل خوش برخورد این رستوران تمام سعی خود را می کنند تا شما با خاطره ای خوش از آنجا بازگردید. و همچنین مشتری دائمی رستوران ستارگان شاندیز شوید. عطر چای لب سوز و خوش دم را در رستوران ستارگان شاندیز نوش جان کنید و با عزیزانتان گپ بزنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

چهارراه فرمانیه، جنب برج آسمان، رستوران شاندیز فرمانیه

چگونه می توانم از تخفیف رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!