تا

%0

تخفیف

رستوران جواهر یاس

تجریش

124 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران جواهر یاس

آیا دوست دارید از فرصتی که برای تفریح و اوقات فراغت خود دارید بهترین استفاده را ببرید و همزمان به چند تفریح و سرگرمی بپردازید؟

رستوران زیبای جواهر یاس واقع در مرکز خرید بزرگ یاس یکی از به نام ترین رستوران های میدان هفت تیر می باشد و با توجه به ظرفیت بالای صد و پنجاه نفری آن و دسترسی خوبی که دارد بهترین میزبان برای شما و عزیزانتان است که می توانید دورهمی های کوچک و یا حتی جشن های بزرگ دوستانه و خانوادگی خود را در آن برگزار کنید و روزی خوش را برای خود رقم بزنید و با منویی متنوع از غذاهای ناب و اصیل ایرانی پذیرایی شوید.

همچنین می توانید از امکانات متنوع مرکز خرید یاس شامل: خرید از قنادی، سوپر مارکت بزرگ، لوازم خانگی و لباس و منسوجات زنانه و مردانه و... استفاده کنید و از اوقات فراغتی که برای رسیدگی به خود دارید بهترین استفاده را ببرید.

همچنین مرکز خرید یاس شهربازی با دستگاه های بازی متنوع و هیجان انگیز دارد که اگر کودکی هم همراهتان بود می توانید آن را خوشحال کنید و روز خوش خود را با شادی آن خوش تر.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت سرویس دهی نهار: ساعت ۱۲ الی ۱۶ ساعت سرویس دهی شام: ساعت ۱۸ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با رزرو و هماهنگی قبلی

آدرس :

میدان هفت تیر، به سمت بهار شیراز، فروشگاه یاس،‌طبقه ۴

چگونه می توانم از تخفیف رستوران جواهر یاس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران جواهر یاس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!