تا

%0

تخفیف

رستوران سنتی آفریقا

اراج

450 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران سنتی آفریقا

خیابان ولیعصر یکی از قدیمی ترین و دلنشین ترین خیابان های قدیمی تهران است. حال و هوای تهران با درخت های سر به فلک کشیده که اکسیژن را به درون ریه های شما منتقل می کند و حس سرسبزی و شادابی را به شما القا می کند. بعد از یک پیاده روی به همراه عزیزانتان در این روزهای بهاری از میدان ولیعصر به سمت بالای ولیعصر یک مکان دنج و خانوادگی را برای شما نشان کرده ایم. جنب سینما آفریقا یک رستوران سنتی قرار دارد که با دکوراسیون کاملا سنتی و زیبای خود همه نگاه ها را جذب خود می کند. رستوران سنتی آفریقا که کمی بالاتر از میدان ولیعصر قرار دارد یک پیشنهاد عالی برای علاقمندان به دیزی های خوشمزه است. شما هیچوقت از خوردن یک دیزی توپ در رستوران سنتی آفریقا سیر نمی شوید. یا اگر هوای خوردن یک کباب لقمه سنتی و ایرانی را کرده اید، رستوران سنتی آفرقا یک رستوران با صفا و یک پیشنهاد جذاب و خوشمزه برای شماست. رستوران سنتی آفریقا با دیزی های مشهور خود تبدیل به یک پاتوق برای دیزی خور های حرفه ای شده است. حتما یک بار دیزی های این رستوران را امتحان کنید تا تفاوت را احساس کنید.

اگر اهل قلیان هستید در رستوران سنتی آفریقا می توانید از انواع قلیان با طعم ها و سرویس های مختلف لذت ببرید. و به ازای سفارش هر سه قلیان یک عدد قلیان نیز مجانی ببرید. یکی از ویژگی های خوب رستوران سنتی آفریقا ارائه طعم ها مختلف و بی نظیر از قلیان و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین توتون ها است.

رستوران سنتی آفریقا امکان پذیرایی از 50 نفر را دارد و با ویژگی هایی مانند پخش موسیقی، پارکینگ راحت در اطراف رستوران، عدم دریافت حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده، پذیرایی بی نظیر و کارکنان حرفه ای و دوره دیده یک پیشنهاد عالی برای صرف لحظاتی عالی تر در مرکز شهر تهران است. تخفیف های بینظیر رستوران سنتی آفریقا را از دست ندهید....

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

بالاتر از میدان ولیعصر - جنب سینما آفریقا - نبش کوچه امینی

چگونه می توانم از تخفیف رستوران سنتی آفریقا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران سنتی آفریقا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!