تا

%0

تخفیف

کافه ویرا

74 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه ویرا

 کافه ویرا یک کافه دنج و کلاسیک در سهروردی شمالی است. کافه ویرا مکانی مناسب برای قرار های صمیمی و دوستانه، بخصوص قرار های رمانتیک دو نفره شما است تا بتوانید  در آرامش خاصی گپ و گفتگو کنید. کافه ویرا با ۲۵ نفر ظرفیت آماده پذیرایی از شما و همراهانتان است. دکوراسیون چوبی و زیبای  کافه ویرا زیبایی خاصی دارد و بوی خوش طعم قهوه های غلیط و گرم هر کسی را وسوسه می کند تا ساعتی را در این کافه سپری کند و از نوشیدنی و کیک های این کافه لذت ببرد. شما می توانید در این کافه انواع دمنوش، میلک شیک، شکلات داغ و نوشیدنی های سرد سفارش دهید و مبهوت طعم و مزه نوشیدنی ها شوید

در کافه ویرا هیچگونه حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده ای دریافت نمی شود و شما می توانید وسیله نقلیه خود را به راحتی در اطراف این کافه پارک کنید. پس اگر طرفدار خوردن قهوه و نوشیدنی هایی از این قبیل هستید حتما سری به کافه بزنید و لذت ببرید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ صبح الی ۱۰ شب

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

سهروردی شمالی - چهارراه کیهان - خیابان میرزا زینالی شرقی - اندیشه پنجم - پلاک ۸۳

چگونه می توانم از تخفیف کافه ویرا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه ویرا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!