تا

%0

تخفیف

طباخی موید

اراج

225 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره طباخی موید

اگر در شرق تهران و در حوالی میدان هروی زندگی و یا کار می کنید و هوس یک کله پاچه ی خوشمزه کرده اید، طباخی موید یک طباخی بسیار بهداشتی با کله پاچه هایی متفاوت تر از هر طباخی دیگر در منطقه یک پیشنهاد عالی و خوشمزه برای شماست.
طباخی موید در میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان ناهید، جنب خانه ورزش قرار گرفته است که اگر قصد کردید با ماشین به این طباخی بروید، میتوانید با خیال آسود اتوموبیل خود را در آن حوالی پارک کنید چرا که جای پارک در این منطقه به وفور یافت می شود.
طراحی و دکوراسیون داخلی این طباخی، با استفاده از میز و صندلی های چوبی غذاخوری است، استفاده از چوب در دکوراسیون و نمای درونی این طباخی، فضایی خاص و متفاوت به آن بخشیده است.
طباخی موید فاقد مالیات بر ارزش افزوده است ولی ۲۰۰۰ تومان به عنوان حق سرویس از شما دریافت می کند و سرویس های غذایش را با بهترین کیفیت به مشتریانش ارائه میدهد. شما میتوانید همه روزه از  ساعت ۵ صبح الی ۱۰ صبح و ۱۷ الی ۲۲ شب به این طباخی مراجعه و از بهداشتی ترین و خوشمزه ترین کله پاچه ها لذت ببرید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۵ صبح الی ۱۰ صبح و از ساعت ۱۷ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان ناهید، جنب خانه ورزش

چگونه می توانم از تخفیف طباخی موید استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به طباخی موید باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!