تا

%0

تخفیف

هتل دو ستاره کوثر مشهد

56068 خرید تا امروز

4.3

30 نظر

درباره هتل دو ستاره کوثر مشهد

 هر کسی که تصمیم می گیرد به مشهد مقدس برود اقامت در اقامتگاهی(هتل، هتل آپارتمان و...) مناسب با امکاناتی عالی از هر جهت، مهم ترین دغدغه اش می شود و از روزی که تصمیم به سفر می گیرد به هر طریق چه پرسیدن زبانی و چه جست و جو در سایت ها و... دنبال اقامتگاهی مناسب می گردد. سایت تخفیفان این بار هم به فکر تخفیفانی های عزیز بوده است و یکی از مناسب ترین هتل ها را برای اقامت رویایی شما در مشهد مقدس انتخاب کرده است.

همچنین در نظر داشته باشید که هتل کوثر در میدان بیت المقدس یا همان فلکه آب قرار دارد و با فاصله ای پنج دقیقه ای از حرم رفت و آمد را برای شما آسان می کند که این می تواند مهم ترین امتیاز و برتری برای انتخاب یک هتل مناسب باشد.

هتل کوثر مشهد در ابتدای فروردین سال ۱۳۷۴ توسط رئیس وقت میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جناب آقای رضوی و با مدیریت جناب آقای سید محمود وزیرپور یزدی افتتاح گردید . هتل کوثر در ابتدا با هشتاد اتاق ، نوزده نفر نیرو ، رستوران و آشپزخانه با ظرفیت هفتاد نفر و همچنین امکانات لاندری به صورت یک ستاره فعالیت خود را آغاز کرد که در طول مدت تقریبا بیست و یک سال فعالیت خود با توجه به مدیریت کارآمد آن در بهبود کیفیت خدمات و امکانات به دو ستاره ارتقاء پیدا کرد.

مکان های توریستی مشهد از قبیل مشرف بودن به بازار رضا، نزدیکی به موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد و سایر مراکز خرید مورد علاقه زائران با فاصله کمی از هتل کوثر قابل دسترسی می باشد.

با اقامت در هتل کوثر برای چند روزی همسایه امام مهربانی ها شوید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

مشهد، میدان بیت المقدس(فلکه آب)، ضلع شمالی بازار رضا، هتل کوثر

چگونه می توانم از تخفیف هتل دو ستاره کوثر مشهد استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به هتل دو ستاره کوثر مشهد باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!