تا

%0

تخفیف

مجموعه تفریحی ورزشی قلعه

دهکده المپیک

الان بسته است

6755 خرید تا امروز

1.2

21 نظر

درباره مجموعه تفریحی ورزشی قلعه

هیجان پینت بال در قلعه ای برای نبرد پادشاه توسط تروریست‌های منفور گروگان گرفته شده و یه تیم حرفه‌ای از گروه ضربت برنامه ریزی کردن تا بتونن خودشون رو به مقر تروریست‌ها برسون و پادشاه رو بدون اینکه صدمه‌ای بهش وارد بشه از دست اون‌ها نجات بدن. توی این راه جون تک تک اعضا مهمه پس همه باید مراقب باشن کسی تیر نخوره تا همه به سلامت ماموریت رو پشت سر بگذارن. پس باید با دقت عمل و هماهنگی و برنامه‌ریزی به پیش رفت و از تک تک گلوله‌ها برای هدف‌های خاص استفاده کرد.

این یکی از سناریوهایی هست که در پینت بال قلعه بازی می‌شه. در مجموع 14 سناریوی خاص و جذاب در باشگاه پینت بال وجود داره که هر کدوم از اون‌ها داستان‌ها و جذابیت‌های خاص خودشون رو دارن می‌تونن لذت بردن از ورزش پینت بال رو برای شما عزیزان چند برابر کنن. بعضی از این سناریوها در این اتاق فرار عبارتند از: نجات پادشاه، تصاحب تاج، فتح قلعه، تصاحب پرچم، دزد و پلیس و... باشگاه پینتبال قلعه جز مجهزترین و بهترین پینت بال های تهران محسوب می‌شه و بازی کردن به صورت خانوادگی در اون فراهم شده که شما می‌تونید همراه با اعضای خانواده‌تون تیم تشکیل بدید و از بازی پینتبال لذت ببرید.

وجود شرایطی مثل زمین ساحلی، چیدمان موانع طبق آخرین متدهای پینت بال، باران لیزر، رقص نور، آتش بازی، موزیک و... هیجان در این بازی رو به اوج خودش می‌رسونه. اگر علاقه داشته باشید که بازی پینت بال شما فیلم برداری بشه، با هماهنگی قبلی می‌تونید از فیلم‌بردارهای خبره و کاربلد این مجموعه استفاده کنید و هیجان خودتون رو به ثبت برسونید. اگه به دنبال یک تفریح خانوادگی هیجان انگیز و پر از شادی و خنده هستید، پینت بال قلعه می‌تونه هیجان و آدرنالین فوق تصوری رو به شما هدیه کنه. پس تیم خودتون رو تشکیل بدید و خودتون رو برای هیجان در باشگاه پینت بال قلعه آماده کنید. مجموعه قلعه می‌تونه هیجان و آدرنالین فوق تصوری رو به شما هدیه کنه. پس تیم خودتون رو تشکیل بدید و خودتون رو برای هیجان در باشگاه قلعه آماده کنید.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: متوسط

مخاطب: بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال

ظرفیت: حداقل 8 نفر

دسترسی به وسایل نقلیه: اسان

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

8:00-24:00

یکشنبه

8:00-24:00

دوشنبه

8:00-24:00

سه شنبه

8:00-24:00

چهارشنبه

8:00-24:00

پنج شنبه

8:00-24:00

جمعه

8:00-24:00

آدرس :

دهکده المپیک، بلوار زیبادشت، بعد از میدان لاله، مجموعه تفریحی ورزشی قلعه

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه تفریحی ورزشی قلعه استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه تفریحی ورزشی قلعه باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!