تا

%0

تخفیف

رستوران فرندز

استاد معین

4958 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران فرندز

دوستان حقیقی فراموش نشدنی هستند.  این شعار رستوران فرندز در فودکورت معین مال است. رستوران فرندز با رعایت کامل اصول بهداشتی اقدام به ارائه انواع کباب ها و غذاهای خوشمزه ایرانی با بهترین کیفیت می کند تا خاطر شما را از صرف یک غذای سالم و با کیفیت جمع کند. کباب های ۴۵ سانتی رستوران فرندز افسانه نیست. اگر در رستوران فرندز از این کباب ها بگذرید احتمال بسیار زیاد به یکی از حسرت های اساسی شما در روزهای بعد تبدیل خواهد شد و همیشه در ذهن شما می ماند که چرا از این غذای غول آسای خوشمزه گذشته اید.

البته رستوران فرندز فقط به کباب ختم نمی شود و شما می توانید انواع خورشت و وعده های خانگی و پلو را نیز از این رستوران سفارش دهید. شما می توانید از انواع غذاهای ایرانی مانند خوارک مرغ، خورشت فسنجان، خورش کرفس، لوبیا پلو، میراز قاسمی، کوفته تبریزی، کتلت و ... را در این رستوران سفارش دهید و لذت ببرید. طعم تمامی غذاهای این رستوران خانگی و بسیار خوشمزه است.

رستوران فرندز دارای سالاد بار با سس های مخصوص نیز می باشد که تمامی سالاد ها به صورت روزانه و با بهترین مواد اولیه تهیه می شوند.

این رستوران در فودکورت معین مال واقع شده است و با 80 نفر ظرفیت آماده پذیرایی از شماست. این حق رستوران حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی کند و شما می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ اختصاصی معین مال پارک کنید. رستوران فرندز در فودکورت معین مال پیشنهاد مناسب برای روز های شلوغ بعد از خرید است که انرژی زیادی برای ادامه روز احتیاج دارید...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

ابتدای خیابان استاد معین - معین مال

چگونه می توانم از تخفیف رستوران فرندز استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران فرندز باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!