تا

%0

تخفیف

شهربازی سرزمین عجایب

پونک

الان بسته است

15182 خرید تا امروز

4.7

560 نظر

درباره شهربازی سرزمین عجایب

رفتن به شهربازی یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که می‌توانید در آخر هفته یا تعطیلات تجربه کنید. شهربازی های غرب تهران با ترکیب متنوعی از دستگاه‌های بازی در کنار انواع غذاها و نوشیدنی، هر تفریحی که کودکان نیاز داشته باشند را ارائه می‌دهند. سرزمین عجایب یکی از قدیمی‌ترین شهربازی های سرپوشیده تهران است که همه کودکان و بزرگسالان در این مکان خاطره دارند. شهربازی سرزمین عجایب در مرکز خرید تیراژه قرار دارد و 4000 متر وسعت دارد. این شهربازی از سال 1382 فعالیت می‌کند و در بین کودکان بسیار محبوب است.

سرزمین عجایب تیراژه

شهربازی سرزمین عجایب یک مجموعه بسیار بزرگ است که در تیراژه قرار دارد. قرار گرفتن این شهربازی در مجتمع تیراژه باعث شده است، این به مکانی برای تفریح کودکان و بزرگسالان تبدیل شود. شما می‌توانید همزمان با اینکه در حال خرید یا خوردن غذا هستید، کودک خود را در شهربازی سرپوشیده برای بازی با دیگر کودکان بگذارید و با خیال راحت گشتی در این مجتمع بزنید.

وسایل بازی در شهربازی سرزمین عجایب تنوع بالایی دارد و برای گروه‌های سنی مختلف طراحی شده است. شما باید برای استفاده از دستگاه‌های بازی کارت مخصوص سرزمین عجایب را شارژ کنید. شارژ کردن کارت هم به صورت آنلاین و هم حضوری امکان پذیر است. این مجموعه بیش از 140 دستگاه بازی مخصوص کودکان و نوجوانان دارد و می‌توانید به دلخواه هر کدام از آن‌ها را امتحان کنید.

برخی از بازی‌های این شهربازی شامل بالن پرنده، بازی‌های حرکتی، پرتاب دارت، فوتبال دستی، ماشین برقی، ایرهاکی، بسکتبال، جایزه‌ای، بالن باست، ماشین فرفره‌ای، سالتو، جانبو، خلبان کوچولو، قطار، ماشین کوبنده، مکس فلایت، بازوکا، اوت ران، مسابقه دربی، ماشین کودک و بازی‌های مسابقه‌ای است.

یکی از مزیت‌های اصلی شهربازی سرزمین عجایب وجود بازی بولینگ مخصوص بزرگسالان است. این سالن بولینگ در بخش جداگانه‌ای از شهربازی قرار گرفته است و وسعت زیادی دارد. شما می‌توانید کنار دوستان و خانوده به بازی مهیج بولینگ بروید و حس رقابت را تجربه کنید. در کنار سالن بولینگ یک گیم نت مجهز با دستگاه پی اس 5 وجود دراد و برای علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی مثل مورتال کمبت یا فیفا در آن ارائه می‌شود.

قیمت بازی های سرزمین عجایب

برای خرید بلیط آنلاین بازی‌های شهربازی سرزمین عجایب از بالای این صفحه می‌توانید اقدام کنید. در این صفحه امکان خرید بلیط آنلاین دستگاه‌های بازی و شارژ کردن کارت وجود دارد. برای افرادی که بازی‌های گروهی و تفریحاتی مثل بولینگ علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم حتما به این شهربازی مهیج و سرگرم کننده بروید.

ساعت کاری سرزمین عجایب

ساعت کاری سرزمین عجایب در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 24 است، روهای پنجشنبه ساعت 14 الی 24 و روزهای جمعه و تعطیل روزهای 12 الی 24 است.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: متوسط

مخاطب: بانوان,آقایان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

نزدیکی به مراکز خرید: مرکز خرید تیراژه

مدت زمان: 120 دقیقه

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

14:00-16:00

یکشنبه

14:00-16:00

سه شنبه

14:00-16:00

چهارشنبه

14:00-16:00

پنج شنبه

12:00-14:00

جمعه

12:00-14:00

آدرس :

استان تهران، تهران، باغ فیض، بزرگراه اشرفی اصفهانی، زمانی، مرکز خرید تیراژه

چگونه می توانم از تخفیف شهربازی سرزمین عجایب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به شهربازی سرزمین عجایب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!