تا

%0

تخفیف

رستوران باغ اعیونی

اراج

891 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران باغ اعیونی

رستورانهای مختلفی در تهران ساخته شده است که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد که مزیت محسوب میشود تا گوی سبقت را از رقیب بدزدند و در جایگاهی بالاتر از آنها قرار بگیرند. امروز قصد داریم یک رستوران رویایی را به شما معرفی کنیم که نه فقط زیبا و چشم نواز است بلکه غذاهای آن از بهترین کیفیت ممکن نیز بهره مند می باشند. نام این رستوران، رستوران باغ اعیونی است. این رستوران که در زعفرانیه تهران واقع شده است، دارای فضای بسیار دلنشین و صمیمی است و که هم می توانید از سالن پذیرایی این رستوران استفاده کنید و هم اوقات دلنشینی را در فضای بیرون این رستوران داشته باشید و از هوای پاک این منطقه لذت ببرید.

این رستوران با افتتاحیه بوفه صبحانه خود سعی در ارائه خدمات بیشتر و بهتری به مشتریان خود دارد. این بوفه صبحانه شامل انواع غذاهای گرم و سرد است. بوفه صبحانه گرم با اقلام متفاوت و خوشمزه ای مانند نیمرو، انواع املت،‌اسکرامبل، خوراک عدسی، خوراک لوبیا، پنکیک و ... نوید آغاز یک روز عالی را به شما می دهد. 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ صبح

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

زعفرانیه، انتهای طاهری، البرز کوه، پلاک ۲۶

چگونه می توانم از تخفیف رستوران باغ اعیونی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران باغ اعیونی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!