تا

%0

تخفیف

رستوران زعتر

اراج

1019 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران زعتر

رستوران زعتر را حداقل یکبار تجربه کنید!

می خواهید بدانید زعتر کجاست؟ البته اول باید بگوییم که زعتر نام گیاهی است از خانواده ریحان و نعنا، با بو و طعمی خوش که مخصوص خاورمیانه است. از زعتر به عنوان چاشنی روی غذا  نیز استفاده می شود. رستوران زعتر که در بلوار اندرزگو واقع شده است نیز مانند نامش طعم و عطر خوش و عالی غذا ها را برای شما به ارمغان می آورد. وجه تمایز رستوران زعتر در سلامت و تازگی کلیه مواد اولیه می باشد. رستوران زعتر با اتکا به هنر آشپزی، منویی متنوع و مناسب برای همه سلایق و ذائقه ها و دکوراسیونی متفاوت تر از سایر رستوران ها، می تواند یک پیشنهاد عالی برای شما تخفیفانی های عزیز باشد.

این رستوران برای پذیرایی از 300 نفر ظرفیت دارد و پرسنل مجرب و حرفه ای آن می توانند در سالن مدرن و زیبای رستوران با کیفیت ترین پذیرایی را از شما به عمل آورند. در این رستوران بهترین گزینه برای صرف یک نهار و یا شام خوشمزه پیتزای مخصوص و یا رپ مخصوص رستوران زعتر است که طعم دلچسب و متفاوت آنها شما را مایوس نمی کند.

هرچند که این رستوران در منطقه ی شلوغ تهران یعنی بلوار اندرزگو واقع شده ، اما در مراجعه به زعتر نگران جای پارک نباشید، چون در این رستوران برای پارک راحت ماشین شما از قبل فکر شده است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

بلوار اندرزگو، بین کاوه و قیطریه، پلاک ۵۱

چگونه می توانم از تخفیف رستوران زعتر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران زعتر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!