تا

%0

تخفیف

تماشاخانه بازیگاه

کشاورز

149 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره تماشاخانه بازیگاه

تماشاخانه جایی که لمس تماشای تئاتر بهتر می شود. و شما را محو تماشای موضوع تئاتر می کند. تماشاخانه چه صبورانه اجرای تئاتر ها ممکن می سازد و لبخند رضایت بر لبان اجرا کنندگان و تماشاچیان خود می گذارد.

تماشاخانه بازیگاه واقع در میدان ولیعصر ، بلوار کشاورز یکی از بهترین سالن های تئاتر می باشد. این تماشاخانه تا به حال پذیرای بسیاری از تئاتر های خوب و دیدنی سرزمینمان بوده است. همیشه و در همه ایام سال تماشاخانه بازیگاه به فعالیت خود ادامه داده. تماشاخانه ... مکانی که خاطرات بازیگران تئاتر را می سازد. این صحبت را عاشقان تئاتر نیز درک میکنند. حتی بسیاری از کارگردانان در این تماشاخانه ، کارگاه تئاتر برگزار میکنند و مردم علاقمند را با هنر زیبای تئاتر بیشتر و بهتر آشنا می کنند. برای رفتن به تماشاخانه بازیگاه مسیر سختی در پیش ندارید. زیرا امروزه از اکثر نقاط تهران به میدان ولیعصر توسط مترو یا اتوبوس دسترسی آسان می باشد. سکوت و هارمونی دکوراسیون در تماشاخانه بازیگاه به خوبی احساس می شود. یک خاطره ی خوب و ماندگار با عزیزانتان در تماشاخانه بازیگاه داشته باشید. کار ساده ایست. یک بلیط تئاتر بسته به موضوع مورد علاقه تان انتخاب و برای روز تئاتر برنامه ریزی کنید. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی.

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خ کبکانیان، خ مرتضی زاده، پلاک ۱۲، طبقه ی ۴

چگونه می توانم از تخفیف تماشاخانه بازیگاه استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به تماشاخانه بازیگاه باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!