تا

%0

تخفیف

ایران مگنوم

611 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره ایران مگنوم

ایران مگنوم یک بستنی فروشی خاص و متفاوت است که در میدان قدس، خیابان دربند، ابتدای خیابان غلام جعفری واقع شده است. تا الان هر تجربه ای را که از خوردن بستنی و بستنی مگنوم داشته اید فراموش کنید و به ایران مگنوم بروید برای لذت بردن از یک تجربه و طعم جدید. حس خوبی که تا به حال احساسش نکرده اید  برای تجربه بستنی هایی که از شیر خالص و با کیفیت درست شده‌اند و با بهترین نوع خامه چرب، غنی و خوشمزه تر می‌شوند. ما هم دقیقا از فرمول اختصاصی و انحصاری این بستنی ها آگاهی نداریم ولی این را مطمئنیم که طعمشان همه را به وجد می آورد و کاملا با بستنی هایی که تا الان خورده اید تفاوت دارند.

 

 البته این پایان  ماجرا نیست و تاپینگ هایی که در ایران مگنوم می توانید روی بستنی هایتان استفاده کنید همگی عالی و بهترین هستند و خوشمزگی بستنی ها را دوچندان می کند. این تخفیفان که به صورت اختصاصی و انحصاری در اختیار شما قرار داده شده پیشنهادی نیست که بتوانید آن را به سادگی رد کنید. تنها کافیست روکش شکلاتی دلخواهتان را انتخاب کنید، تاپینگ ها و سس شکلاتی خود را انتخاب کنید و نهایت لذت را  از انتخاب های باب طبعتان ببرید . ایران مگنوم بعد از یک گشت و گذار در تجریش همیشه زیبا انتخابی است که خاطرات شما را رنگین می کند .

اگر به دنبال یک بستنی متفاوت هستید میکس بستنی مگنوم و هر چی که شما بخواهید یک پیشنهاد عالی و خوشمزه برای شماست.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

میدان قدس، خیابان دربند، ابتدای خیابان غلام جعفری، پلاک ۱۰۵

چگونه می توانم از تخفیف ایران مگنوم استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به ایران مگنوم باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!