تا

%0

تخفیف

دهکده آبی پارس

چیتگر

75848 خرید تا امروز

4.3

1305 نظر

درباره دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس قطب توریستی خاورمیانه

در تهران یا شهرستان‌ها با ساختن مجتمع های بزرگ توریستی و مسافرتی می توان قطب گردشگری در کشور به وجود آورد. بسیاری به دنبال این هستند که فقط از راه آثار باستانی برای کشور جذب توریست کنند،  اما برای به دست آوردن نبض بازار توریست در کشورهای گوناگون روش های متنوعی وجود دارد. از طرفی، کشورهایی مانند امارات عربی متحده آثار باستانی خاصی ندارند و اساسا کشورهایی نوظهورند، اما در جذب توریست بسیار موفق‌تر از کشورهایی عمل می‌کنند که آثار باستانی بسیاری دارند و این به دلیل ایجاد قطب های گردشگری است.

در ایران نیز، به‌رغم داشتن فضاهای توریستی متنوع و مناطق باستانی، چون از قطب های گردشگری محروم مانده‌ایم، در جذب توریست از کشورهایی مانند امارت بسیار عقب‌تریم. بعضی مناطق، به سبب داشتن موقعیت بسیار مناسبشان، برای ایجاد قطب توریستی مستعدند. مثلا منطقه بین تهران و کرج،  به ویژه اتوبان تهران ـ کرج. حالا چرا اینجا؟ در اطراف این منطقه  عظیم‌ترین منطقه صنعتی ایران ساخته شده است، یعنی جاده مخصوص کرج و همین طور شهرک های صنعتی البرز و قزوین. در این منطقه بزرگ صنعتی شرکت های تجاری بسیاری حضور دارند و مراودات تجاری آنها سبب می شود که  سفر های بسیاری به این منطقه انجام شود و مسافر یعنی صنعت توریست.

صنعت توریست خود به صنعت بدون دودکش معروف است و شاید برابر با کارخانه ها و شرکت های این منطقه سودآور باشد. برای همین در این منطقه یک قطب تجاری، به عنوان ابن بطوطه، در حال احداث است و فاز اول آن با بهره‌برداری از دهکده آبی پارس شروع به فعالیت کرده است. بهره برداری از دهکده آبی پارس نشان می دهد که رویکرد این قطب گردشگری به مقوله توریست به چه صورت است، زیرا با افتتاح یک پارک بسیار بزرگ آبی در فاز اول، روشن ساخته اند که می خواهند برای تفریح و سرگمی مراجعان و مشتریان ثابت خود برنامه ریزی کنند و در فازهای بعد با افتتاح هتل های ۵ ستاره و دیگر بخش های این مجموعه عظیم تفریحی قطبی از تفریح و سرگرمی در این منطقه درست کنند.

تفاوت اصل اساسی دهکده آبی پارس

در تهران و کرج، که دهکده آبی پارس میان این دو قرار گرفته، استخر کم نیست. این استخرها گاه بزرگ‌اند و گاه کوچک، اما دهکده آبی پارس جاذبه ای‌ است که شاید از شرقی‌ترین نقطه تهران هم به سراغش بروید؛ به دلیل تفاوت میان استخری هرچند با امکانات، با دهکده آبی است. در دهکده آبی پارس با یک استخر و دو سه تا سرسره طرف نیستید، بلکه با یک مجموعه تفریحی متشکل از چند استخر رو به رو می شویم که بیشتر از آن که برای شنا ساخته شده باشند، برای  تفریحات آبی تهیه شده اند. به عبارتی، یک شهربازی آبی با وسایل بسیار مهیج و رستوران و آبمیوه فروشی، درست مانند فودکورتی تمام عیار. البته سفره خانه را هم باید به این تعداد بیفزایید. همچنین مرکز خریدی شیک و تر و تمیز، که با مغازه های متعدد در خدمت شماست. به این مجموعه، امکانات کوچک‌تری مانند سالن ماساژ تخصصی، استخر کوچک شنا، سونای بخار و خشک و حتی تونل وحشت را هم باید اضافه کرد. این یک دهکده تفریحی کامل است با خصوصیاتی بی همتا در کل ایران.

سرخوردنی هیجانانگیز در آب

گفتیم در دهکده آبی پارس یک شهر بازی آبی برای تفریح با آب ساخته شده است، اما قبل از این که به چند و چون این بخش بپردازیم، باید از آب دهکده آبی شروع کنیم.

شاید جالب باشد که بدانید آب این مجموعه به گونه ای تهیه می‌شود که ترکیباتش مانند آب معدنی باشد، یعنی با شنا در آب های زلال دهکده آبی پارس، عملا مقدار زیادی املاح به پوست خود می‌رسانید و به واسطه محلول بودن این ترکیبات در آب، این املاح به راحتی جذب بدن شما می شود. دیگر خاصیت آب دهکده آبی پارس زلال بودن آن است. برای آنکه این دهکده لایق نام پرشکوه پارس باشد، باید به نشانی بصری از سرزمین عزیزمان را با خود به همراه می داشت، ولی فلسفه ساخت یک چنین مجموعه ای کاملا از غرب آمده است  و به سختی می‌توان در این اشکال از مجموعه های تفریحی چیزی از یک سرزمین کهن را گنجاند. برای همین هم فقط به نامی یا به صورت و فرمی از معماری آن سرزمین در معماری این مکان تفریحی بسنده می شود. اما دهکده آبی پارس چنین نیست، زیرا با تدبیری هوشمندانه و وارد کردن دستگاه و تکنولوژی خاصی توانسته اند آب های دهکده آبی پارس را به زلالی آب های خلیج همیشه فارس کنند و این آبها به‌ویژه آب های زیبای جزیره بی نظیر کیش‌ را تداعی می‌کنند. با این روش، با شنا در این آب ها یاد و خاطرات سفرهای شما به کیش هم زنده می‌شود و البته سنخیتی بسیار پرمعنا میان این مجموعه بسیار زیبای تفریحی با فرهنگ و تمدن ما ایرانیان هم برقرار شده است.

از سیاهچال تا سرسره جیغآور

خوب از آب و فضا و سفره خانه سنتی خوشگل دهکده آبی پارس که بگذریم، وقت جیغ زدن است و سُر خوردن و بپر بپر کردن. با پرداخت اولیه شما برای ورود به این مجموعه بسیار هیجان‌انگیز، به راحتی می توانید از تمام امکانات دهکده آبی پارس استفاده کنید، ولی از همه مهم‌تر سرسره گرد سیاه‌چال فضایی است. شما با سر خوردن در این سرسره منحصر به فرد در آبی نسبتا عمیق می‌افتید.

از این که بگذریم، سرسره مارپیچ و یو حسابی شما را به هیجان می‌آورد، به‌خصوص سرسره یو، که شما را با تجربه سر خوردن در سربالایی هم آشنا می کند.

خوب بعد از یک عالمه سر خوردن و پرتاب شدن در آب های زلال دهکده آبی پارس، وقت آن است که در ایستگاه آبمیوه  جگر خود را خنک کنید و آبمیوه‌ای گوارا نوش جان کنید. دیگر وقت آن است یک بار هم که شده به دهکده آبی پارس سر بزنید و از زیبایی و هیجان آن حسابی لذت ببرید. نگران قیمت ورودیه آن نباشید. شما تا تخفیفان را دارید، دیگر غم ندارید. ما برای شما تخفیف می‌گذاریم در حد تیم ملی! با چند تا کلیک آن هم حل می شود.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

کیلومتر۲۲ اتوبان تهران-کرج، روبروی ایستگاه مترو گرمدره، خیابان شهده

چگونه می توانم از تخفیف دهکده آبی پارس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به دهکده آبی پارس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!