تا

%0

تخفیف

استخر صدف

نیروی هوایی

الان بسته است

20035 خرید تا امروز

4.0

306 نظر

درباره استخر صدف

اهالی تهرانپارس حتما باید استخر لوکس و زیبای صدف را امتحان کنند!

بیشتر افراد وقتی به یک جایی فکر می کنند که برای تفریح و خوش گذرانی با دوستانشان به آنجا بروند استخر جز اولین مواردی است که به خاطرشان خطور می کند. پس اگر در حیکمیه زندگی می کنید باید حتما استخرهای آن را بشناسید.

ورزش شنا یکی از محبوب ‌ترین ورزش‌ها در بین اقشار مختلف مردم در هر فصلی است، چه فصل گرما چه سرما. شما در هر فصلی از یک آبتنی حسابی در استخر مجموعه ورشی صدف لذت می برید .

ورزش شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی می‌توان آنرا انجام داد و به طور کلی ورزشی است که هیجان و اضطراب را کاهش داده، عضلات را قوی و محکم کرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می‌سازد و باعث می‌شود که فرد انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود کسب کند.

سونا و جکوزی، حوضچه آب سرد، شن درمانی، تونل مه، سالن بدنسازی بسیار مجهز،سالن ماساژ، حمام سنتی، محیط کاملا بهداشتی، مربی های حرفه ای و...همه و همه چیزهایی هستند که شما را ترغیب می کنند بارها و بارها با دوستان و عزیزانتان به استخر صدف بروید و لحظاتی خوش و آرامش بخش را برای خود بسازید.

قیمت بلیط استخر صدف

قیمت بلیط استخر صدف از 75 هزار تومان تا 100 هزار تومان است. این قیمت با تخفیف کمی پایین‌تر است و شما می‌توانید برای خرید بلیط استخر صدف با تخفیف از بالای این صفحه اقدام کنید.

سانس فعالیت استخر صدف

روزها و ساعات فعالیت استخر صدف نیرو هوایی : سانس بانوان: شنبه تا پنجسنبه از ساعت 12:30 تا ساعت 16 سانس آقایان: روزهای زوج از ساعت 17 تا ساعت 23 | روزهای فرد از ساعت 20 تا ساعت 23 | جمعه از ساعت 14 تا ساعت 23 مدت زمان سانس : آزاد امکانات و ویژگی‌های استخر صدف نیرو هوایی: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، جکوزی، حوضچه آب سرد، سونا خشک و بخار، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه و پارکینگ * هر بلیط به ازای یک نفر و حضور در استخر صدف نیرو هوایی صادر ‌می‌گردد. * استفاده از خدمات فروشگاه لوارم ورزشی، بوفه و پارکینگ شامل هزینه جداگانه خواهد بود. * لطفا در انتخاب سانس، دقت کافی را به کار گیرید زیرا امکان لغو یا جابجایی بلیط های خریداری شده وجود ندارد.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع استخر: سرپوشیده

نوع جلسات: گروهی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

12:30-23:00

یکشنبه

12:30-23:00

دوشنبه

12:30-23:00

سه شنبه

12:30-23:00

چهارشنبه

12:30-23:00

پنج شنبه

12:30-23:00

جمعه

14:00-23:00

آدرس :

تهران، خیابان پیروزی، روبروی متروی پیروزی، بین هتل نهاجا و بیمارستان فجر، استخر صدف

چگونه می توانم از تخفیف استخر صدف استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر صدف باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!