تا

%0

تخفیف

ورزشگاه شهید طوقانی

21 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره ورزشگاه شهید طوقانی

در ورزشگاه شهید طوقانی مانند حرفه ای ها ورزش کنید.

ورزشگاه شهید طوقانی ، ورزشگاهی با سالن های چند منظوره فوتسال ، والیبال ، بدمینتون ، بسکتبال ، هندبال است که دارای کف پوش های مناسب و تهویه قوی می باشد .

در این سالن ها از کف پوش های ۱۴ میلیمتری استفاده کرده اند که سبب می شود ضربه زمین خوردن های هنگام ورزش هایی مانند فوتسال را جذب کند و از آسیب های هنگام بازی فوتسال جلوگیری کند . ابعاد زمین سالن ها در ورزشگاه شهید طوقانی ۴۰* ۲۳ متر است.

ورزشگاه شهید طوقانی دارای استخر هم میباشد که یکی از بهترین و معروف ترین ها رو به روی پارک نوفل لوشاتو است .استخر این ورزشگاه با مساحت 1500 متر مربع، دارای 200 عدد کمد و حوضچه آب سرد، سونای خشک و سونای بخار می باشد.

مربیان ورزشگاه شهید طوقانی ، مربیانی حرفه ای هستند که بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند و به شما به یاد می دهند که به صورت حرفه ای ورزش کنید.

برای رسیدن به ورزشگاه شهید طوقانی باید خیابان هنگام را به سمت میدان الغدیر طی کرده، اول خیابان شهید دلواری ، رو به روی پارک نوفل لوشاتو به راحتی ورزشگاه شهید طوقانی را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۸ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه و باهماهنگی قبلی

آدرس :

خیابان هنگام بعد از میدان الغدیر خیابان سی متری اول خیابان شهید دلواری رو به روی پارک نوفل لوشاتو

چگونه می توانم از تخفیف ورزشگاه شهید طوقانی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به ورزشگاه شهید طوقانی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!