تا

%0

تخفیف

آموزشگاه آشپزی سانازسانیا

میدان ولیعصر

301 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آموزشگاه آشپزی سانازسانیا

ساناز مینایی و ساناز شریفی به عنوان مرجع آشپزی و آداب پذیرایی در ایران با تکیه بر دانش و مهارت، هدف خود را کسب جایگاه موسسه ای پیشتاز در خاورمیانه قرارداده است.به قول خودشان یک شعار معروف دارند: ما برای خلق لذت در زندگی، هنر والای آشپزی ناب و آداب پذیرایی متمایز را پالایش و ابداع نموده و آن را گسترش می دهیم. از سال ۱۳۶۲ اولین کتاب میوه آرایی را منتشر کردند. آن ها اولین آموزشگاه شیرینی پزی به صورت حرفه ای را در کشور به راه انداختند. ساناز مینایی نویسنده، ناشر،محقق و صاحب اثر ۲۷ عنوان کتاب آشپزی و شیرینی پزی و دارنده مجوز دانشگاه علمی و کار بردی می باشد.از کتاب های آشپزی می توان دایره المعارف نکته ها و تکنیک های آشپزی و دایره المعارف آشپزی ایرانی در دو جلد را نام برد. انواع دوره های : کنترل ایمنی و بهداشت در آشپزخانه ، دسر ساز دسر های بین الملل ، کیک سازی و تزیین آن ،قهوه سرای مدرن ، نانوای نان خانگی و فانتزی ، آشپز ایرانی حرفه ای آشپز غذا های بین الملل ، سبزی آرا، میوه آرا و سفره آرا ، شیرینی پز شیرینی های مدرن ، شیرینی پز سنتی ، فینگرفود

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

08:00-17:00,

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی,شنبه,یکشنبه,دوشنبه,سه شنبه,چهارشنبه,پنج شنبه

آدرس :

خیابان ولیعصر،تهران /بالاتر از میدان ولیعصر ، نرسیده به چهار راه زرتشت کوچه قیومی ، پلاک 36

چگونه می توانم از تخفیف آموزشگاه آشپزی سانازسانیا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آموزشگاه آشپزی سانازسانیا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!