تا

%0

تخفیف

مطب دکتر میرئی

نیاوران

1426 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره مطب دکتر میرئی

مطب دکتر میروی واقع در نیاوران، چهارراه فرشته، به سمت مقدسی، پلاک ۴، طبقه ۳ یکی از مراکز خوب در نیاوران برای انواع خدمات پوست و زیبایی می باشد. خدمات مطب دکتر میرئی شامل لیزر موهای زائد با دستگاه دایود، میکرودرم، هیدرودرم، کرایولیپولیز، آر اف جوانسازی پوست، کویتیشن لاغری و... می باشد.

تمامی خدمات مطب دکتر میرئی زیر نظر پزشک متخصص و مجرب و با برترین و جدیدترین تکنولوژی های 2016 صورت می گیرد.

یکی از خدمات عالی مطب دکتر میرئی لیزر موهای زائد می باشد که با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد دایود olive صورت می گیرد. با مراجعه به مطب دکتر میرئی با یکی از جدیدترین و موثرترین تکنولوژی ها، صرف هزینه ای بسیار کم و خیالی راحت برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید. لیزر موهای زائد دایود یکی از کم دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثر ترین دستگاه مختص نژاد ایرانی می باشد. دستگاه لیزر موهای زائد دایود به صورت پالسی و با طول موج های 800 یا 810 نانومترند. جذب این طول موج در ملانین تاحدی کمتر از لیزرهای الکساندرایت و یاقوت و بیشتر از  Nd، YAG، IPLها است، ولی دستگاه لیزر موهای زائد بدن و صورت دایود می‌توانند در عمق بیشتری نفوذ کنند و میزان بیشتری در فولیکول مو جذب گردند و متعاقباً اثر حرارتی و نابود کنندگی بیشتری را در مرکز فولیکول و سلولهای بنیادی رشد مو، نسبت به دستگاه لیزر موهای زائد الکساندریت ایجاد نمایند.

تخفیف های کم نظیر پوست و زیبایی مطب دکتر میرئی ویژه بانوان و آقایان ارائه می شود و شما می توانید از این تخفیف ها لذت ببرید...

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۹

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

نیاوران، چهارراه فرشته، به سمت مقدسی، پلاک ،۴ طبقه ۳

چگونه می توانم از تخفیف مطب دکتر میرئی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مطب دکتر میرئی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!