تا

%0

تخفیف

هتل آپادانا

اراج

1246 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره هتل آپادانا

هتل سه ستاره آپادانا  در شهر زیبای نوشهر

هتل آپادانا ، هتلي نوساز در شهر زیبای نوشهر با چشم انداز زیبایی از دریای خزر و جنگل های سرسبز و روح افزای استان مازندران واقع شده است. بدون شک یکی از بهترین منطقه های سرسبز خطه ی شمال کشور ، نوشهر است. هتل سه ستاره آپادانا نوشهر دارای ۴۲ اتاق دو ، سه و چهار تخته می باشد. امکانات هتل سه ستاره آپادانا شامل: اینترنت ، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، پارکینگ اختصاصی ، نماز خانه ، سیستم اعلام حریق خشکشویی ، سالن اجتماعات ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات است. فضای بزرگ و زیبای رستوران این هتل می تواند یکی از بخش های مهم خاطرات سفرتان باشد. در رستوران هتل سه ستاره آپادانا انواع غذاهای سنتی و باب میل ایرانیان ، غذاهای فرنگی و غذاهای دریایی طبخ می گردد.  یک سفر جذاب و به یاد ماندنی را برای خودتان ترتیب دهید و آب و هوایی عوض کنید. برای خرید این تخفیفان ، می بایست به ازای هر شب اقامت یک کوپن تهیه کنید. همچنین فاصله هتل تا تله کابین نمک آبرود ۳۷ دقیقه و البته با خودرو است. فراموش کردن خاطرات شمال را برای خود و خانواده تان محال کنید!

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

نوشهر، میدان آزادی، بعد از پل ماشلک

چگونه می توانم از تخفیف هتل آپادانا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به هتل آپادانا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!