تا

%0

تخفیف

آتلیه شانو

اراج

177 خرید تا امروز

3.0

1 نظر

درباره آتلیه شانو

در آتلیه عکاسی شانو حرفه ای ترین ها با بهره مندی از بهترین تجهیزات و امکانات خاص وکادری مجرب  کار شما را انجام می دهند.

آتلیه عکاسی شانو با بهرمندی از بهترین کیفیت و ارائه مناسبترین خدمات و به کار گیری شیوه‌های نوین عکاسی در محیطی آرام و صمیمی می کوشد تا رضایت شما عزیزان علاقمند به تنوع و زیبایی و خلاقیت را به دست آورد.

همه ما تمایل بسیاری داریم که خاطراتمان را در قابی زیبا ثبت کنیم تا روزی که از آن خاطرات و گذشته خود جدا و یا دور شدیم دوباره برگردیم و آن ها را مرور کنیم. برای ثبت این خاطرات قطعا باید آتلیه ای مناسب و عکاسانی زبده را در نظر بگیریم.

عکاسی نیازمند حرفه ای بودن ، ابزار مجهز ، صبر و حوصله می باشد، تمام این ویژگی ها عکاسان آتلیه شانو را از دیگر عکاس ها متمایز می کند. آتلیه شانو به دنبال ثبت زیبایی های شما و کودکان عزیز شماست و بهترین قاب ها را از شما ثبت می کند. آتلیه شانو از بهترین تجهیزات و امکانات و نورپردازی فوق العاده برای ثبت لحظات استفاده می کند. همچنین سلیقه کادر این آتلیه برای انتخاب رنگ دکور‌ها و حتی پس زمینه‌ها بسیار عالی می باشد.

آتلیه شانو واقع در منطقه  شریعتی در زمینه عکاسی ویژه کودک، بارداری، اسپرت، عروس و مدلینگ فعالت می کند.

این آتلیه با سال ها تجربه و عشق در کادر خودش از بهترین عکاسان استفاده می کند و سعی دارد با ایجاد محیطی زیبا و صمیمی ماندگارترین و رویایی ترین لحظات را برای شما رقم بزند و تصاویری از شما ثبت کند که هر بار با مرورشان لبخندی دلنشین بر روی صورتتان بنشیند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

شریعتی ، پل رومی ، کوچه سینا ، پلاک 1725، واحد ۴۶

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه شانو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه شانو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!