تا

%0

تخفیف

آتلیه کیان تصویر

اراج

282 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آتلیه کیان تصویر

ثبت خاطرات برای هر انسانی ارزشمند است و همه ما ذاتا تمایل داریم که خاطرات خوب خود را به هر طریقی نزد خود حفظ کنیم و گاهی به آن ها رجوع کنیم و از آن ها انرژی و حال خوشی بگیریم، حتی بعد از گذشت چند روز، چند ماه یا چند سال...

یکی از بهترین روش ها برای ثبت خاطرات، عکاسی است. همه ما دوربین حرفه ای نداریم یا اگر هم داشته باشیم مهارت لازم را برای گرفتن عکس هایی به یاد ماندنی از خود نداریم، زیرا به خوبی آگاهیم که عکاسی هم در کنار این که هنر است علمی است که باید آن را آموخت و به آن مسلط شد تا بتوان عکس هایی زیبا در قابی منحصر به فرد ثبت کرد.

آتلیه عکاسی کیان تصویر واقع در خیابان فاطمی با سابقه ای طولانی که در امر عکاسی دارد، مطابق با آخرین متد روز دنیا و تجهیزات حرفه ای و به کارگیری تیمی مجرب و حرفه ای از متخصصین رشته عکاسی توانسته است در محیطی امن و آرام به عکاسی از شما عزیزان بپردازد. این آتلیه امکان هرگونه عکاسی در فضای آتلیه و باغ را داشته و لحظات شما را در بهترین قاب تصویر می کند.

آتلیه کیان تصویر پکیج های متنوعی از قبیل: عکاسی و فیلمبرداری از مجالس و مراسم، عکس کودک، عروس، اسپرت، مدلینگ، صنعتی، عکس پرسنلی، پاسپورت، ویزا و... را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه به جز روزهای تعطیل

آدرس :

خیابان ولیعصر ، بالاتر از چهار راه زرتشت ، نبش کوچه پرستو ، پاساژ پرستو

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه کیان تصویر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه کیان تصویر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!