تا

%0

تخفیف

کافی شاپ گلدن بری

قیطریه

16492 خرید تا امروز

3.7

110 نظر

درباره کافی شاپ گلدن بری

اگر شب ها سری به تقاطع بلوار کاوه  و اندرزگو بزنید، آن قسمت همیشه شلوغ است. یکی از دلایلش هم وجود کافی شاپی به نام گلدن بری شعبه پیروزی در آن منطقه است. گلدن بری برند جدید آقای بابک بختیاری است که قبلا از این با برند فوق العاده موفق ایس پک پا به عرصه گذاشته بود. اما گلدن بری با سایر کافی شاپ های تهران فرق می کند. شما می توانید در گلدن بری همیشه محصولاتی جدید، خوشمزه و هیجان انگیز نوش جان کنید. انواع نوشیدنی های گرم، آبمیوه، وافل، بستنی و شیک جزو محصولات گلدن بری است.

انواع شیک ها در طعم مختلف هوبی، اریو، اسپرسو، بادام زمینی و .... را می توانید در گلدن بری سفارش دهید. یا اگر اهل بستنی هستید بستنی های دودزا و هیجان انگیز با طعمی بی نظیر و خاص گلدن بری در انتظار شماست. و یا اگر دنبال خوشمزه های هیجان انگیز تر هستید وافل های گلدن بری هم روی استیک و همراه با خامه ی فوق العاده خوشمزه و مخصوص گلدن بری سرو می شود.

در گلدن بری جایی برای نشستن وجود ندارد. البته تعدادی محدودی صندلی در پیاده رو قرار گرفته ولی این موضوع از علاقه مردم به برند تجاری موفق کاسته نشده. شما هم اگر در این حوالی بودید، حتما سری به گلدن بری شعبه پیروزی که اولین شعبه گلدن بری در ایران نیز هست، بزنید

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱ الی ۱۹

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

فرمانیه، بلوار اندرزگو، تقاطع بلوار کاوه

چگونه می توانم از تخفیف کافی شاپ گلدن بری استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافی شاپ گلدن بری باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!