تا

%0

تخفیف

رستوران شاندیز صفدری

پاسداران

1411 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران شاندیز صفدری

شاندیز یک پدیده است

شاندیز دهکده‌ای کوچک است در اطراف مشهد. نمی دانیم کی و کجا، اما الان قلب گوشت‌خوران ایران برای آن می‌تپد. از همین الان باید مشخص کنیم اگر طرفدار غذاهای گیاهی هستید و دوست ندارید با خوردن غذا لطمه ای به عالم وجود بزنید، شاندیز در هر نامی که باشد به درد شما نمی خورد. اینجا گوشت بره حرف اول و آخر را می زند و از همه مهم‌تر، در همه جای ایران هم این صدا شنیده می شود و این طعم چشیده می شود و همه هم طرفداران آن هستند.

دوستی دارم که همسری آلمانی اختیار کرده است و بینوا به غذای گیاهی رغبتی بیشتر از مابقی غذاها داشت، ولی کارشان به اقامت در مشهد افتاد و حالا دیگر همسر آن دوستم کلا تغییر ذائقه داده است. از او می پرسم ایرانی ها و خورد و خوراکشان را چطور پذیرفتی؟ گفت کار راحتی بود. باید اول فارسی یاد می گرفتم که همسرم بهترین معلمم بود و بعد با طعم گوشت بره کنار می آمدم که آن هم شاندیزهای مشهد کمک کردند. به هر حال کنار آمدن با ایرانی ها کار سختی نیست.

از دوست آلمانی من که بگذریم شاندیز  را باید در یک چیز خلاصه کرد و آن هم شیشلیک و ماهیچه است. غذاهایی که باید درست حسابی درباره آنها صحبت کرد.

شاندیز اینجا، شاندیز آنجا، شاندیز همهجا

اگر بخواهیم بهترین رستوران های شاندیز را انتخاب کنیم، باید روزها در مشهد و شاندیز از این رستوران به رستوران دیگر بروید و منوهای شاندیزهای گوناگون را یک به یک تست کنید و از همه مهم‌تر، زبان خود را برای دقت در مزه ماهیچه‌ها و شیشلیک‌های نرم و لطیف آماده کنید. اما برای شیشلیک خوردن لازم نیست راه دور بروید. البته شاندیز‌های مشهد جای خود را دارند، اما در تهران این طعم‌های خوب، مختصر و مفید گرد هم آمده‌اند. سه رستوران شاندیز صفدری، شاندیز سعات‌آباد و شاندیز پدیده اصلی‌ترین شاندیزهای تهران‌اند که باید به آنها سر زد. جالب آنکه از این سه رستوران، شاندیز صفدری در پاسداران است و شعبه بسیار زیبایی هم در لواسان دارد، البته از شعبه با عظمت آن در کیش هم نباید گذشت که در جای خود از آن صحبت می‌کنیم. دوتای دیگر در سعادت‌آبادند. پس خیلی قرار نیست به خود زحمت بدهید. می‌توانید در همین تهران با سه چهار بار رستوران رفتن طعم واقعی کباب شیشلیک و ماهیچه بسیار خوشمزه را تجربه کنید.

شاندیز صفدری غول شیشلیکپز

عکس‌های شعبه لواسانش را می‌توانید روی همین سایت تخفیفان خودمان ببیند و با رستوران های دیگر هم مقایسه کنید. یکی از بهترین و زیباترین رستوران هایی است که می‌توان در منطقه لواسان پیدا کرد.  از لواسان دور شوید و به سراغ پاسداران بروید. باز شاندیز صفدری با غذایی مانند خوراک ماهیچه و شیشلیک آماده پذیرایی از شماست. ولی در کیش دیگر اوج هنر شاندیز صفدری را می بینید. رستورانی با ۹۰۰ نفر گنجایش، با موسیقی زنده یک غول شیشلیک‌پزی است و شیشلیک برای ما آماده می‌کند. جایی که روزی بیش از ۱۰۰۰ پرس غذا آماده می شود و به مشتریان تحویل می گردد. شاندیز صفدری چه در کنار کشتی یونانی کیش باشید، چه در کنج دنج لواسان، استاد پخت شیشلیک است. برای این کباب ایرانی صحبت های بسیاری از ثبت جهانی نحوه پخت آن در میان است .

شاندیز سعادتآباد کوچک، اما پرکار

شاندیز سعادت آباد رستوران چندان بزرگی نیست و از این رو باید آن را یک غول کوچک خورد و خوراک دانست. کیفیت شیشلیک‌های شاندیز سعادت‌آباد نیز بسیار خوب است و آن را رقیبی بسیار مناسب برای دیگر شاندیزهای  تهران و حتی مشهد کرده است. به هر حال، نحوه طبخ کباب و جایی که از آن گوشت تهیه می شود، البته شناخت سر آشپز از انواع گوشت فیله گوسفند در کیفیت این کباب بسیار مؤثر است. حال این کباب چگونه تهیه می شود چیزی است که در ادامه به آن می پردازیم.

شیشلیک در شاندیزها چگونه تهیه می شود؟

شیشلیک از گوشت فیله بره تهیه می شود و برای این که این کباب در رستوران های خوبی مانند شاندیز صفدری با کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد، از روش های گوناگونی برای عمل‌آوری، مزه‌دار کردن و پختن این گوشت گران‌قیمت استفاده می شود. در رستوران‌های شاندیز، ابتدا گوشت را از منابع بسیار خوب تهیه می‌کنند. یعنی بره یا گوسفندی که این گوشت از آن تهیه می شود، باید جوان و نر و سالم باشد تا گوشتی ترد و خوشمزه برای کباب از او به دست بیاید. در رستوران هایی که شیشلیک های سفت  یا بی‌مزه دارند، گوشت بره یا گوسفند چندان با کیفیت نیست. گوسفنده های سنگسر یکی از بهترین انواع گوشت را در اختیار آشپزهای زبردست رستوران های شاندیز صفدری و شاندیز سعادت آباد قرار می دهند. از دیگر گوسفندهایی که گوشت بسیار خوشمزه ای دارند گوسفند های دشت مغان را می توان نام برد .

در مرحله بعد، نحوه خواباندن گوشت در آب پیاز و زعفران و دیگر ادویه ها است که هم طعم گوشت بر نگردد و بعد از کباب  شدن گوشت طعمی اصیل داشته باشد و هم ترد و هم نرم شود. این کار نیز با استادی سرآشپزهای رستوران شاندیز صفدری به خوبی انجام می شود. علاوه بر این، کاردی کردن گوشت هم مهم است. گوشت بره و گوسفند در رستوران های شاندیز به نحوی بسیار استادانه با چاقو کاردی می‌شود و لایه لایه از هم باز می‌شود تا وقتی که به سیخ کشیده می شود، روی آتش جمع نشود و کبابی نازک ولی نرم و خوب تحویل دهد. این کار شاید مهم ترین مهارت استادان رستوران شاندیز صفدری و شاندیز سعادت آباد است، تا آنجا که آشپزی که این کار را در رستوران انجام می دهد و البته به خوبی آن را به پایان می‌رساند، دستمزد بسیار بالایی نیز می گیرد.

شاندیز‌های تهران، حال می خواهد شاندیز صفدری خوش فکر و با سابقه باشد یا شاندیز سعادت‌آباد یا شاندیز پدیده، همه و همه آنچنان نام این غذای خوب را به نیکی نگه داشته اند که کمتر کسی می گوید شیشلیک فقط در مشهد و بس. این روزها تهران هم با این رستوران های خوب دیگر دست کمی از مشهد ندارد.      

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان پاسداران، روبروی بوستان ششم، برج سفید، ورودی هتل ، طبقه اول

چگونه می توانم از تخفیف رستوران شاندیز صفدری استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران شاندیز صفدری باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!