تا

%0

تخفیف

هتل گیل ماز

اراج

66 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره هتل گیل ماز

هتل سه ستاره تاپ گیلماز در ۱۰ کیلومتری جاده چابکسر به کلاچای در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع با  زیر بنای ۲۵۰۰ متر مبع در هفت طبقه شامل ۳۶ واحد و رستوران می باشد . ۱۸ واحد رو به دریا و ۱۸ واحد رو به جنگل مجموع این ۳۶ واحد را تشکیل می دهد به اضافه رستوران هتل سه ستاره و زیبای گیلماز به ظرفیت ۲۰۰ نفر که با سرو غذاهای محلی و بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد .

 

نزدیکی هتل سه ستاره تاپ گیلماز به شهرهای رامسر و چالوس  در استان مازندران از یک طرف و لاهیجان در استان گیلان از سوی دیگر باعث آن شد که مسافرین زیادی از هتل سه ستاره گیلماز استقبال نمایند ( گیلماز به معنی گیلان و مازندران است ) . از اماکن گردشگری اطراف هتل سه ستاره تاپ گیلماز می توان به  ساحل زیبای دریای خزر ، چشمه دمکش چابکسر ، منطقه گردشگری سفید آب رودسر ، تله کابین رامسر ، بام سبز لاهیجان و… اشاره کرد که همگی در کمترین فاصله زمانی و مکانی ممکن از هتل سه ستاره گیلماز قرار گرفته اند. این هتل سه ستاره با چشم انداز زیبا به جنگل‌های سرسبز شمال کشور اتاق‌های هتل سه ستاره گیلماز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافران عزیز در کمال آرامش از طبیعت لذت ببرند و استراحت نمایند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

مازندران ،رامسر، کیلومتر ۲۰ رامسر به کلاچای

چگونه می توانم از تخفیف هتل گیل ماز استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به هتل گیل ماز باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!