تا

%0

تخفیف

مرکز لیزر دکتر مدرکی

زعفرانیه

12218 خرید تا امروز

3.0

12 نظر

درباره مرکز لیزر دکتر مدرکی

مرکز لیزر دکتر مدرکی واقع شده در مرکز خرید پالادیوم کی از مرکز های خوب در ارائه خدمات لیزر موهای زائد است. این مرکز لیزر خدمات را برای بانوان و آقایان ارائه می دهد. مرکز لیزر دکتر مدرکی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت اقدام به لیزر موهای زائد می نماید.  لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت می تواند باعث کاهش دائمی موهای زائد در تمام نقاط بدن تقریبا بدون عارضه و با کمترین میزان درد شود و به همین دلیل است که لیزر موهای زائد الکساندرایت یکی از موثرترین روش های درمان پرمویی به شمار می رود.

لیزر موهای زائد الکساندرایت از فرایند سوزاندن موهای زائد استفاده می کند و در این میان الکساندرایت از طول موج و قدرت بیشتری در میان دیگر لیزر موهای زائد های دیگر دارد . برای از بین بردن موهای زائد هر ناحیه باید فراخور جنس و رنگ پوست و نژاد و البته سایز، کوپن‌هایی را تهیه کنید. تعداد این کوپن ها عملا دقایقی یا به اصطلاح شات های تابش نور لیزر الکساندرایت برای نابودی مو‌های زائد است. اولین مزیت الکساندریت در این جا دیده می‌شود این لیزر در میان دیگر مدل های لیزر رفع مو‌های زائد از کمترین تعداد کوپن برخوردار است و همین آن را به بصرفه ترین لیزر موهای زائد تبدیل می‌کند این ادعا با مقایسه بین تعداد کل کوپن های لیزر‌های دیگر و البته لیزر الکساندرایت قابل اثبات است. دیگر خاصیت لیزر الکساندریات مناسب بودن آن با رنگ پوست نژاد ایرانی است به خوصوص کسانی که رنگ پوست روشنی دارند این لیزر بسیار مناسب آن هاست.

یکی از ویژگی خاص مرکز لیزر دکتر مدرکی ارائه مشاوره رایگان توسط متخصص پوست و مو به همراه لیزر موهای زائد خود است. در مرکز لیزر دکتر مدرکی علاوه بر لیزر موهای زائد، خدماتی مانند هیدرودرم، میکرودرم، کویتیشن و... نیز با بهتری قیمت ارائه می شود.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ۱۰ تا ۱۸

روزهای سرویس‌دهی :

یک شنبه تا پنجشنبه

آدرس :

زعفرانیه، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه ۷ شمالی، واحد۷۰۲

چگونه می توانم از تخفیف مرکز لیزر دکتر مدرکی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مرکز لیزر دکتر مدرکی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!