تا

%0

تخفیف

آتلیه عکاسی کوچولوها

اراج

69 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آتلیه عکاسی کوچولوها

وقتی به آتلیه کوچولوها می روید، حرفه ای ها کار شما را انجام می دهند.

همه ما دوست داریم خاطراتمان را در قابی زیبا ثبت کنیم تا روزی که دلتنگ آن خاطرات می شویم برگردیم و آن ها را مرور کنیم، برای ثبت این خاطرات قطعا باید به آتلیه ای مناسب و عکاسانی زبده مراجعه کنیم.عکاسی نیازمند حرفه ای بودن ، ابزار مجهز ، صبر و حوصله می باشد، نگاه جست و جو گر عکاسان آتلیه کوپولوها، در پس کادر دوربین به دنبال ثبت زیبایی های شما و کودکان عزیز شماست و بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی قرار باشد آتلیه ای متمایز شود و بی‌نظیر‌ترین و بهترین کار را ارائه دهد لازم است از بهترین و بی‌نظیر‌ترین امکانات هم استفاده کند. تجهیزاتی که آتلیه کوچولوها برای عکاسی از آن‌ها استفاده می‌کند، هر کدام در نوع خود بهترین هستند.  داشتن بهترین لنز پرتره در سطح آتلیه و بهترین فلاش در کنار دوربین بسیار قدرتمند جزو امتیازات منحصر به فرد این آتلیه است. جالب است بدانید حساسیت فوق العاده‌ای برای انتخاب رنگ دکور‌ها و حتی پس زمینه‌ها انجام گرفته که در کمتر جایی دیده می‌شود.

آتلیه کوچولوها واقع در منظقه یوسف آباد با سال ها تجربه و عشق به کار عکاسی در کادر خودش از بهترین عکاسان استفاده کرده است و سعی دارد با ایجاد محیطی زیبا و آرام لحظاتی خوش و فراموش نشدنی را برای شما بسازد که تبدیل به خاطرات شیرین فرداهای شما شود. عکاسان با تجربه آتلیه کوچولوها به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن کارشان را انجام می‌دهد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه تا پنج شنبه با هماهنگی

آدرس :

یوسف آباد، خیابان جهارآرا

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه عکاسی کوچولوها استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه عکاسی کوچولوها باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!