تا

%28

تخفیف

پاراگلایدر زندیه

هاشمی

الان بسته است

907 خرید تا امروز

4.3

30 نظر

همه

پرواز پاراگلایدر و هواپیما

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره پاراگلایدر زندیه

پاراگلایدر ورزشی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. ورزشی با کمک وسیله ای محکم با وزنی سبک که به علاقمندان امکان پرواز می دهد.پاراگلایدر ورزش مفرحی برای دوستداران ارتفاع و آدرنالین ! یک پرواز رویایی بر فراز ابر ها . هیچ حسی بهتر از آن لحظه که بالای آسمان در حال پروازید نیست. در بین ابر ها اوج بگیرید و حس هیجان متفاوت را درک کنید. با پاراگلایدر معنی پرواز را حس کنید و به رویای خود برسید. این ورزش تابع مناسب بودن شرایط جوی هوا می باشد. پس برنامه ریزی دقیقی نمی توان داشت. در آسمان زیبای خداوند شناور بودن و حس آرامش را با پاراگلایدر تجربه کنید. البته پرواز با پاراگلایدر شرایط خاص خود هم دارد ، به طور مثال وزن ورزشکار باید حداقل ۴۰ کیلو گرم و حداکثر ۱05 کیلوگرم می باشد.در صورت داشتن وزن بیشتر از 105کیلوگرم مبلغ مابتفاوت در محل از شما دریافت میشود. پروازی هیجان انگیز که در حین پرواز هم امکان عکس برداری و فیلم برداری نیز وجود دارد البته هزینه جداگانه دارد. تخفیفان همواره به فکر تفریح و سرگرمی شما عزیزان بوده و هست. از این تخفیفان می توانید بدون آموزش پاراگلایدر استفاده کنید و با کمک خلبان حرفه ای از پاراگلایدر زندیه پروازی آسوده داشته باشید. سايت شماره ١ (سايت همت): كيلومتر ١٧ اتوبان تهران، كرج، بعد از ايران خودرو، بلوار شهيد اردستانی، خيابان دانش، ميدان دانش سايت پروازی همت سايت شماره ٢ ( سايت چنار): شهر دماوند، بالاتر از ميدان امام خمينی، جنب امام زاده، خروجی روستای چنار شرق، سايت پروازی چنار

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان

نوع جلسات: خصوصی

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

دسترسی به وسایل نقلیه: نسبتا سخت

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

پنج شنبه

08:30-17:30

جمعه

08:30-17:30

آدرس :

سايت شماره ١ (سايت همت): كيلومتر ١٧ اتوبان تهران، كرج، بعد از ايران خودرو، بلوار شهيد اردستانی، خيابان دانش، ميدان دانش سايت پروازي همت |

چگونه می توانم از تخفیف پاراگلایدر زندیه استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پاراگلایدر زندیه باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 1371 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود