تا

%0

تخفیف

گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم

پاسداران

12768 خرید تا امروز

4.0

28 نظر

درباره گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم

گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم به همت تعدادی از متخصصین مجرب از جمله متخصص پوست و مو ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، متخصص زنان ( جهت زیبایی زنان)، متخصص تغذیه و سایر پزشکان با هدف ارایه راهکارهای کاملا علمی و به روز همگام با کشورهای پیشرفته دنیا و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا گرد هم آمده اند . با توجه به این هدف تمامی تجهیزات دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) و از بهترین کمپانی های امریکایی و اروپایی تهیه شده اند. گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم در پاسداران، بوستان دوم، نبش بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه ۵، زنگ ۶ واقع شده است و انواع خدمات خود را شامل: تزریق بوتاکس، تزریق ژل، کاشت مو، لاغری و لیزر موهای زائد الکساندرایت ارائه می کند.

گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم از لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا 2016 جهت رفع موهای زائد صورت و بدن استفاده می کند. لیزر موهای زائد صورت و بدن الکساندرایت کندلا یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر روز دنیا است که ساخت شرکت Candela آمریکا می باشد.برای از بین بردن موهای زائد بدن با بیشترین تاثیر این دستگاه یکی از بهترین پیشنهاد های برای شماست. این لیزر مجهز به سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوزش و سوختگی بعد از درمان است و بدون هیچ گونه عارضه ای موهای زائد را از بین می برد و مناسب برای هر نوع تیپ پوستی است. از خصوصیات منحصر به فرد لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا ۲۰۱۶ قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی است . طول موج 755 نانومتر بهترین طول موج در درمان موهای زائد است پالس دیوریشن متغیر و هندپیس های با اندازهای مختلف درمان را برای موهای کلفت و نازک در تمامی تیپ های پوستی از تیره تا روشن امکان پذیر می سازد .

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۹:۳۰ الی ۱۹

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه با هماهنگی

آدرس :

پاسداران - بوستان دوم - نبش بن بست مریم - پلاک ۲ - طبقه ۵ - زنگ ۶

چگونه می توانم از تخفیف گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!