تا

%0

تخفیف

رستوران ۵ ستاره لوپه تو

اراج

1946 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران ۵ ستاره لوپه تو

رستوران لوپه تو (یاسمن) یک رستوران 5 ستاره با  بیش از ۱۷ سال سابقه است که بهترین استیک، پاستا و غذاهای دریایی را سرو می کند. از ویژگی‌های این رستوران غذای تازه بدون هیچ افزودنی، طبخ کوتاه مدت جهت حفظ ویتامین‌ها و مینرال‌ها، گریل کردن غذاها بر روی آتش و بخارپز کردن سبزیجات می‌باشد.

در آشپزخانه لوپه‌ تو هیچ چیز فریزری وجود ندارد. استفاده از روغن زیتون درجه یک، لیموی تازه فشرده شده، سرکه بالزامیک، خردل دیژان و... باعث طبخ غذایی سالم و بسیار لذیذ شده است که مورد پسند ذائقه همه می‌باشد. بهترین غذاهای دریایی، پاستا و استیک و تازه‌ترین دسرهای خانگی را در رستوران و کافی شاپ لوپه‌ تو می توانید میل کنید. تمامی موارد منوی گرم به انتخاب شما به صورت تازه با مواد اولیه بسیار عالی در همان لحظه برای شما تهیه می شود. از دیگر ویژگی های رستوران لوپه تو می توان به طبخ غذا بدون هیچگونه افزودنی، طبخ کوتاه مدت جهت حفظ ویتامین‌ها و مینرال‌ها اشاره کرد

ما در رستوران لوپه تو مفتخریم در فضایی دنج و آرام با سرویسی بسیار عالی پذیرای شما و میهمانان عزیزتان باشیم. برای بازگشت به رستوران لوپه‌ تو فقط کافیست یک بار آن را امتحان کنید. رستوران لوپه تو امکان پذیرایی از ۳۰ نفر را دارد. این رستوران از شما حق سرویس دریافت نمی کند. ولی ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده روی فاکتور شما اضافه می شود. رستوران لوپه تو با امکاناتی نظیر کارت خوان،‌ پارکینگ راحت، اینترنت بی سیم و پرسنل کارآمد و مجرب یک پیشنهاد خوب برای هر روز هفته است. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعات سرویس دهی:با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

روزهای سرویس دهی: با هماهنگی

آدرس :

خیابان ملاصدرا - خیابان شیخ بهایی شمالی نبش صائب تبریزی برج صبا

چگونه می توانم از تخفیف رستوران ۵ ستاره لوپه تو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران ۵ ستاره لوپه تو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!