تا

%0

تخفیف

هتل سنتی ابن سینا اصفهان

39 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره هتل سنتی ابن سینا اصفهان

از بین شهر های ایران ، شهر اصفهان از زیباترین شهرهای توریستی و مناسب سفر است. هتل سنتی ابن سینا اصفهان در خیابان ابن سینا واقع شده است. این هتل دارای ۵۶ اتاق ۲ و ۳ تخته و همچنین اتاق های ۶ تخته برای اقامت خانوادگی شماست. از امکانات هتل سنتی ابن سینا می توان رستوران ، کافی شاپ سنتی ، پارکینگ  ، روم سرویس ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات و ... را نام برد. برای صرف غذا دو رستوران فضای باز و رستوران تابستانی برای شما با معماری بی نظیر مهیاست. در خارج از هتل چشمتان به دریاچه مصنوعی ، باغچه و فضای سبز خواهد خورد. برای رسیدن به این هتل از فرودگاه حدود ۲۴ کیلومتر فاصله دارید. همچنین هتل سنتی ابن سینا اصفهان دارای اتاق میهمانی و جلسات کاری است. هرگوشه ای از این هتل زیبا که نگاه بیندازید جلوه ای از هنر اصیل ایرانی را خواهید دید. از رستوران گرفته تا تک تک اتاق ها ، با معماری اصیل ایرانی و سنتی نگارین شده اند. در قسمت بالای ساختمان هتل سنتی ابن سینا مکانی به نام بام هتل معماری شده است. رستوران نقش جهان در هتل سنتی ابن سینا با نمای دلنشینش طعم غذاهایش را برایتان لذت بخش تر می کند. اقامت ناب در این هتل سنتی داشته باشید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

اصفهان - خيابان ابن سينا -کوچه ۲۷-هتل سنتي ابن سينا

چگونه می توانم از تخفیف هتل سنتی ابن سینا اصفهان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به هتل سنتی ابن سینا اصفهان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!