تا

%0

تخفیف

آکادمی توف اینترنشنال (IQnet)

اراج

1023 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آکادمی توف اینترنشنال (IQnet)

IQnet‌ در پنجم اسفند ماه 1386 و همزمان با زاد روز تولد دانشمند و مهندس برجسته ايراني، خواجه نصير‌الدين طوسي و روز مهندسی و پس از تلاش جمعی از تلاشگران مهندسی صنایع و مدیریت تاسیس گردید.

 

IQnet‌ در طول سال های گذشته همواره بر این بوده است که با تکیه بر توان فنی و دانش خویش، در جهت اعتلای فرهنگ مدیریت و کیفیت جامعه، از طریق ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای مناسب کوشا باشد.

اکنون، این مجموعه با تلاش هماهنگ گروه های خود در دپارتمان های صدور گواهینامه ایزو، آموزش و مشاوره، که هدف خود را ارتقای سطح فرهنگ جامعه از طریق دسترسی همگان به آموزش قرار داده است،‌ به چهره ای شناخته شده در حوزه صدور گواهینامه ایزو، آموزش و هم چنین ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره در میان شرکت ها و  اقشار فرهیخته جامعه و علاقمندان به مباحث مدیریتی و مهندسی صنایع بدل شده است.

IQnet‌ به عنوان نمایندگی رسمی توف اینترنشنال ایتالیا (TUV International) در ایران افتخار دارد تا با صدور انواع گواهینامه های ایزو برای شرکت ها، سازمان ها و کمپانی های مختلف دولتی و خصوصی، و برگزاری دوره های آموزشی MBA, DBA, mini MBA، نرم افزاری، مدیریتی و ایزو در سطح بین المللی در راستای رشد و پیشرفت ایران عزیز گام بردارد.

IQnet‌ هم اکنون دوره های آموزشی خود را با ارائه گواهینامه های معتبر بین المللی - و البته به خاطر داشتن کلیه اهداف خود از جمله دسترسی همگان به آموزش - به گونه ای برگزار می نماید که سهمی هر چند اندک اما اثربخش در اعتلای جامعه داشته باشد و گوشه ای از مسئولیت های اجتماعی خویش را به انجام رساند.

امید که شما نیز از دریافت گواهینامه ایزو ، خدمات آموزشی و مشاوره ای IQnet‌ بهره مند و خرسند گردید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۹ الی ۱۷

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی چهارشنبه

آدرس :

خیابان بهشتی ابتدای صابونچی کوچه ادایی شماره 3 واحد 6

چگونه می توانم از تخفیف آکادمی توف اینترنشنال (IQnet) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آکادمی توف اینترنشنال (IQnet) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!