تا

%0

تخفیف

مجموعه ورزشی تفریحی دانیال

ازگل

8189 خرید تا امروز

1.2

67 نظر

درباره مجموعه ورزشی تفریحی دانیال

پینت بال یا شطرنج زنده

پینت بال و کارتینگ موتور چهار چرخ ورزش هایی‌‌اند که اگر در فضای بزرگ و باز اجرا نشوند، چندان دلچسب نیستند و برای بازیکنان چندان جذاب نخواهند بود. امکانات این ورزش ها هم در کیفیت آنها بسیار مهم‌اند. تفنگ‌های پینت بال باید کیفیت مناسبی داشته باشند. کپسول های دی اکسید کربن یا هوای آن نشتی نداشته باشد و هوای فشرده را کاملا در خود حبس کند تا در میانه مبارزه، فشار و برد آن کم نشود. در موتور چهار چرخ باید یک پیست پر از پستی و بلندی داشته باشید تا بتوانی با این موتورهای قوی حسابی روی آن بالا و پایین بپری و شتاب بگیری.

کارتینگ هم به قدرت و هم به سرعت ماشین خیلی بستگی دارد. اگر سوار ماشینی باشی که چندان تند نمی‌رود یا پیست بازی‌ات کوچک باشد، احساس می کنی به مسابقه سه چرخه سواری در دوران سه سالگی بازگشته‌ای.

اینها ورزش های مدرنی‌اند که اگر وسایل مناسب برای آنها فراهم نباشد، مثل این است که کلا شما آن ورزش را انجام نداده اید. شاید به نظر بیاید ورزشی مانند پینت بال یا کارتینگ برای این درست شده است که با خرید وسایلی گران قیمت به این ورزش ها بپردازید، اما این نظر تا حدی اشتباه است. این نظری نه چندان جالب است که همه چیزهای جدید بهانه هایی هستند برای خالی کردن کیسه من و شما. شاید بهترین دلیل رد این ادعا هم این باشد که با قیمتی خیلی ناچیز، بخصوص با خرید کوپن های تخفیفان ، به راحتی می‌توانید با دیگران به این ورزش ها بپردازید بی آنکه حقوق یک ماهتان را برای آن هزینه کنید.

 همان طور که دیگر در جنگ هایمان با شمشیر نمی‌جنگیم یا با اسب به سر کار و زندگی نمی رویم، واضح است که باید از وسایل دیگری هم برای ورزش استفاده کنیم. اکنون جنگ ها با اسحله گرم انجام می شود. دیگر کمتر کسی در جنگ ها کشتی می‌گیرد و همه با همان اسلحه‌ای که دارند، در فاصله نزدیک به هم شلیک می‌کنند و سرنوشت جنگ های تن به تن در نبرد های شهری از فاصله های نزدیک مشحص می شود. ورزش ها در دوران باستان و حتی امروز تمرین هایی برای جنگ بوده اند و بسیاری از ورزش ها برای بهتر جنگیدن آدم ها درست شده اند با مدرن شدن جنگ ها  طبیعی است که ورزشی طراحی شود که این نبردها را شبیه سازی می‌کند.

پینت‌بال مجموعه تفریحی دانیال  از بهترین و هیجان‌انگیزترین انواع پینت بال است. فضایی که کاملا میدان جنگ را تداعی می کند. حتی برای این که بهتر هم به نظر بیاید و جنگی تمام عیار را با رقبای خود داشته باشید، از چند وسیله جنگی مانند توپ و تانک و ضد هوایی به عنوان موانع زمین استفاده شده است.

پینت بال حرفه‌ای در پینت بال دانیال معنی می شود. اول از همه این که این مجموعه پارکینگی دارد با ظرفیت ۴۰۰ دستگاه ماشین؛ مزیتی که خیلی برای پینت بال بازهای حرفه‌ای مهم است، چون خستگی این بازی بسیار مهیج آنچنان است که بعد از چند ساعت بازی پینت‌بال، آن هم در پیست پر فراز و نشیبی مانند زمین پینت‌بال مجموعه ورزشی دانیال، دیگر رمقی برای شما نمی ماند که بروید و سوار تاکسی شوید و به خانه بازگردید. پس اگر ماشین شخصی دارید، خوب است به مجموعه دانیال و مخصوصا پینت بال آن سری بزنید. راحت ماشین را پارک کنید و به ورزش مهیج پینت بال بپردازید .

حالا اگر یک یا چند نفر از بچه های تیم پینت‌بال ماشین نداشت، تکلیف چیست؟ آیا باید بعد از یک بازی بسیار سخت، آنهایی که ماشین دارند دور شهر بروند و آنهایی که ماشین نداشته‌اند را به مقصد برسانند؟ درواقع، این مشکل هم در پینت بال دانیال راه حلی دارد. این مجموعه آژانس کرایه اتومبیل هم دارد تا بعد از ورزشی سنگین، بتوانید به راحتی با یک ماشین تن خسته خود را بی دردسر به  خانه برسانید.

توپ و بازی در پینت بال دانیال

پینت بال دانیال مجموعه‌ای تمام حرفه ای است. در کارتینگ و موتور چهارچرخ پیست‌های بسیار خوب و مناسب و البته پرهیجانی دارد که می توانید در آنها درست و حسابی گاز بدهید و با موتور چهارچرخ حسابی بالا و پایین بپرید. جالب است بدانید این فضای بزرگ در منطقه اقدسیه واقع شده است که ورزشگاه و زمین بازی چندانی ندارد.

هیجان‌انگیزی مجموعه پینت‌بال دانیال فقط به خاطر بزرگی زمینش یا طراحی مناسب این زمین یا موانع جذابش نیست، بلکه  این باشگاه ورزشی پینت بال از تفنگ های بسیار مرغوبی هم بهره می‌برد و از آن مهم‌تر، گلوله های بسیار باکیفت این پینت بال است که کاملا گرد و از جنس مناسب و کاملا بی ضرر است  و موجب مصدومیت کسی نمی شود.

باشگاه بزرگان پینت بال کشور

پینت بال مهیج و مفرح، لقب شطرنج زنده را هم با خود به همراه دارد. شاید باورتان نشود که هر دست پینت بال بر اساس نوع مأموریت و سناریوی بازی حداکثر ۷ دقیقه طول می کشد و البته در بسیاری موارد زیر این زمان، بازی به پایان می رسد. بنابراین، فقط دست به ماشه شدن به درد نمی خورد و باید استراتژی ها و انواع تکنیک های حمله و دفاع در بازی را از کاربلدهای این رشته بیاموزید. خوب این مهم در پینت بال دانیال چاره دارد. اگر شما عضو باشگاه پینت بال دانیال بشوید، می توانید از آموزش ها و مسابقه‌های دوره ای و لیگ های درون باشگاهی بسیار حرفه‌ای این باشگاه خوب بهره ببرید. باشگاه دانیال با مربی های برجسته پینت بال توانسته است در سطح کشور مقام قهرمانی کسب کند و این نشان می دهد اگر به سراغ این ورزش جذاب و پرتحرک در مجموعه ورزشی دانیال بروید، آموزش بسیار مناسبی هم  می بینید و می‌توانید این ورزش را مانند حرفه‌ای ها انجام دهید.

شاید بگویید تا به حال پینت‌بال بازی نکرده‌اید یا اساسا از کارتینگ موتور چهار چرخ و پینت‌بال هیچ تصویر ذهنی ندارید و نمیدانید اصلا این ها چه جوری‌اند  و نمی خواهید برای این ها آنچنان هزینه کنید. راه حل  علاقه مند شدن شما به این ورزش های مدرن این است که از تخفیفان، کوپن تخفیف کارتینگ، پینت بال و موتور چهارچرخ را بخرید که اگر خوشتان هم نیامد، چندان ضرر نکرده باشید. خوب! دیگر بهانه ای ندارید. نه می توانید بگویید ماشین نداریم و نه می توانید بگویید خوشمان نمی آید. مجموعه ورزشی دانیال برای همه بهانه ها پاسخی دارد. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ۸ صبح

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

اقدسیه،خیابان شهید سباری (آجودانیه قدیم)، انتهای کوچه سیزدهم شرقی، مجموعه ورزشی میثاق، مجموعه ورزشی تفریحی دانیال

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه ورزشی تفریحی دانیال استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه ورزشی تفریحی دانیال باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!